Beste Tweakerz,
Ik heb een groot en ondefinieerbaar probleem met m'n Matrox G450. Ik heb m'n nieuwe pc (zie lijstje onderaan voor de specs) nu een week en heb al 4x gehad dat m'n Matrox flink de mist in ging, getuige onderstaand
screenshot.

Ineens zijn alle kleuren om zeep en lijkt het of je dubbel ziet ofzo. Na rebooten is alles weer ok, behalve dat er nu dus gewoon iconen zijn die er nog steeds zo uit zien als in die screenshot, echt heel raar, het is ook alleen op die pc.
Ik denk zelf dat het misschien een conflict is met m'n ISDN kaart omdat het steeds gebeurd als ik online ben. Het zou ook een fout van m'n G450 kunnen zijn, maar dat hoop ik dus niet. Herkend iemand deze verschijnselen of weet iemand wat hier aan de hand is ? Plz help...
System specs:
> Antec SX830 EC 300Watt Workstation Tower
> AMD Athlon Thunderburd 1000Mhz
> ABIT KT7A
> 1 x Dimm 256Mb SDram PC133
> IBM Deskstar 75GXP 30.7Gb, ATA-100
> Matrox Millenium G450, 32Mb DualHead (OEM)
> Creative SoundBlaster Live Value
> 3Com 3C905B-TX 10/100 Mbps PCI
> Teles ISDN 16.3 Bri (ISA)
> Plextor 12/10/32A
> Aopen 40x
> IIyama A901HT VM Vision Master Pro450, 19"
Greetz,
Stefke
Ik heb een groot en ondefinieerbaar probleem met m'n Matrox G450. Ik heb m'n nieuwe pc (zie lijstje onderaan voor de specs) nu een week en heb al 4x gehad dat m'n Matrox flink de mist in ging, getuige onderstaand

Ineens zijn alle kleuren om zeep en lijkt het of je dubbel ziet ofzo. Na rebooten is alles weer ok, behalve dat er nu dus gewoon iconen zijn die er nog steeds zo uit zien als in die screenshot, echt heel raar, het is ook alleen op die pc.
Ik denk zelf dat het misschien een conflict is met m'n ISDN kaart omdat het steeds gebeurd als ik online ben. Het zou ook een fout van m'n G450 kunnen zijn, maar dat hoop ik dus niet. Herkend iemand deze verschijnselen of weet iemand wat hier aan de hand is ? Plz help...
System specs:
> Antec SX830 EC 300Watt Workstation Tower
> AMD Athlon Thunderburd 1000Mhz
> ABIT KT7A
> 1 x Dimm 256Mb SDram PC133
> IBM Deskstar 75GXP 30.7Gb, ATA-100
> Matrox Millenium G450, 32Mb DualHead (OEM)
> Creative SoundBlaster Live Value
> 3Com 3C905B-TX 10/100 Mbps PCI
> Teles ISDN 16.3 Bri (ISA)
> Plextor 12/10/32A
> Aopen 40x
> IIyama A901HT VM Vision Master Pro450, 19"
Greetz,
Stefke