[xp] Missende software

Pagina: 1
Acties:

• Cardo
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-02 15:55
Okee, van het ene probleem komt weer het anders..

Ik draai al tijdje newsleecher, nooit geen problemen. Maar nu wilde ik gister iets downloaden en stel ik download een 1 minuut full dan valt mijn verbinding weg. Weer even wachten en hij doet het weer. Ik dacht dat het aan @home lag want ja vaak zijn er wel is problemen(al meer als un half jaar niet meer bij mij hoor :D ) Dus vandaag dacht ik, probeer het nog eens! En ja hoor hetzelfde resultaat...en toen..

Toen wilde ik naar software gaan en even newsleecher overnieuw installeren, Misschien een fout, kan altijd. Maar tot mijn verbazing misde ik de helft van mijn software en kan ik NIKS veranderen of verwijderen :S Ook mis ik gewoon de helft van mijn programma's tussen dat rijtje. check screen:

Afbeeldingslocatie: http://img409.imageshack.us/img409/5222/vaaguc6.jpg

Dus nu loop ik sterk te denken aan een virus oid. Of zit hier waarschijnlijk geen verband in? Natuurlijk heb ik gelijk nod32 laten draaien, maar ook die vind niet veel. Voor het internet kijk ik straks even beneden, of ik daar wel iets lang full kan DL , dan weet ik gelijk of dat aan mijn internet OF pc ligt. maar natuurlijk wil ik dit wel goed hebben? Misschien helpt een herstelpunt maar heb niet zin bepaalde dingen te missen.

Op internet kon ik ook al niet veel vinden, maar dat ligt vaak aan mijn zoekacties. Wist eerlijk gezegd niet zo goed waarop ik moest zoeken :X

Wie o wie helpt mij?

Een dag niet leechen is een dag niet leven ! :p

• lembregtse
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 03-03 18:46
Hmm, virus, spyware of misschien iets met het register ?

Wat ik zou doen om toch een groot deel van de virussen / spyware te kunnen uitsluiten of verwijderen. Is in de veilige modus opstarten (F8 hitten voordat je boot screen verschijnt => vervolgens Veilige Modus met Netwerkmogelijkheden) en Hitman Pro draaien http://www.hitmanpro.nl/hitmanpro/content/view/3/9/lang,nl/ en zien of deze iets ernstig vind.
Waarom in veilige modus? Wel dan zal er waarschijnlijk niet al te veel rommel in je geheugen geladen zijn waardoor de spyware / virus minder kans maken om te voorkomen dat ze verwijderd kunnen worden!

Mocht dit echter geen zoden aan de dijk brengen hoop ik dat iemand dit ook al heeft meegemaakt en je zo kan verder helpen. Ik zal dadelijk ook eens googlen zien of ik iets soortgelijks vind.

Veel succes!

Update: krijg je een foutmelding ofzo als je iets probeert te verwijderen via Software. Of kan je gewoon nergens of klikken? Of hoe ziet de fout er uit! ?

-Misschien een radicale noodoplossing: kan je je pc niet herstellen naar een datum waarvan je weet dat alles nog werkt? Lost misschien het één en ander op in noodgevallen!

[ Voor 16% gewijzigd door lembregtse op 26-07-2007 12:27 ]

• Cardo
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-02 15:55
Bedankt voor het reageren ;)

Nou het is niet echt een foutmelding, ik kan gewoon nergens meer iets wijzigen of verwijderen, ik krijg zoals je daarboven ziet, alleen maar dat te zien, en heeeeeeeeeeeel wat missende programma's

zal zo is proberen in veilige modus, pff shitzooi haha

Edit: kan het kloppen dat hitman bepaalde programmas volledig bestuurd? schrik me kapot :O !

Toch maar un herstel van 4 dagen terug gedaan, en het is opgelost :) hitman pro kon trouwens niks vinden. Dus het zal wel registry fout geweest zijn. toch bedankt !!!

Edit2: nouja downloaden gaat nog niet super, maja dat testen we dan maar ff beneden :P

[ Voor 39% gewijzigd door Cardo op 26-07-2007 13:05 ]

Een dag niet leechen is een dag niet leven ! :p