Toon posts:

Comptechworld

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Waarom heb ik nog steeds mijn shit niet binnen ??
Had eergisteren shit besteld en is nu nog niet binnen.

En dan zeggen ze nog dat het de volgende dag word bezorgd.

Misschien niet in voorraad ? bullshit...iedereen heeft wel een ATX kast in hun voorraad...

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16:20

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Niet op voorraad denk ik....

Mijn spullen waren er ook binnen 1 dag.

Whatever.

• HermeS
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-08 11:58
als wie hier al om gaan zeuren :r :r
bel ze op en vraag hoe het zit ipv ze hier een beetje zwart temaken omdat ze iets te laat zijn. Misschien is het pakketje wel kwijtgeraakt bij de PTT. Je zit dus te schelden op iets dat je eigenlijk niet zeker weet.

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

zo sjeez zosnel al gaan zeuren, ik wacht ga m'n derde week in met het wachten op m'n golden orb fcpga van de oc-shop.

moest besteld worden.

Nou eerst hadden ze me geen confirm gestuurd en toen zelf email gestuurd en toen moest ik weer opnieuw een bestelling plaatsen, ik gebeld door een van hun medewerkers en werdt het een en ander uitgelegd en verteld, en eind van a.s week zou het binnen zijn.
WOEI :)
goede gasten de dudes bij oc-shop.

ja, ik weet het het is niet relevant maar toch.
oh, ik weet toch nog iets over comtechworld
M'n Asus 40x had ik daar besteld en ong 2 weken later had ik hem pas binnen, crap tent, want ze belden me pas na ruim 10 werkdagen pas op, en daarna stuurde ze het op. :(

eindoordeel over die tent/hutje een magere 6, omdat ze heus wel een goede tent zijn maar ik heb er slechte ervaring mee.
misschien gaat de volgende besteling beter.

Woei

39

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:10

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Toevallig (ja serieus :)) heb ik vandaag een mailtje naar CTW gestuurt omdat ik een systeem wil kopen en kreeg netjes snel antwoord waarin ook stond dat de PTT problemen had met bezorgen... denk dat het dat is... Wacht nog even 1 dag :)

Verwijderd

ik heb ook iets bestel een goldfinger en
een cooler ((Global Win VOS32)).. krijkt ik pas op 20/7.00 binnen,, binnen is twee cooler (Global Win VOS32).. pas niet op mij
althon,, beiden .. the click op de cooler wil niet click niet op mij cpu............ terug,, via ptt .. op maandag.. vandag nog niet op the bus ........

Verwijderd

Doe niet zo moeilijk jongetjes ! Als Putje graven, Tente zetten, Tukkie doen het niet voor elkaar krijgt kan Comptechworld er toch niks aan doen ? Ik woon vlak in de buurt en omdat ik ik dus zelf kan ophalen heb ik nooit gezeik met ze ! Top winkel !

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 09:01
Dit stond onderaan een mailtje dat ik van Comptechworld kreeg:

"Let op: Wegens een technische storing bij de ptt kan het mogelijk zijn
dat uw pakket niet binnen 24uur bij u thuis wordt bezorgd."

• Christoph
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
erm, die vos32 heb ik ook, en als je het wat duidelijker zou vertellen dan zou ik er uit komen, maar ik kan je verzekeren dat hij wel op een athlon past..

Verwijderd

probeer eerst een oringinal ...
dan wat ik gekrijkt heb
is alleen niet de zelfde...
de click op de cpu kan het niet op en vast ..
so dom ben ik niet ........
heb een vriend bij mij op dat moment..

mischien heb de verkeer vesie gestuur....
Pagina: 1