Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Fusies zijn wij er blij mee (peak champion etc)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Peak en Champion worden (weer) een. Pink Roccade is een fusie. Ik free lance nu wat, en nu de markt goed is is dat prima.
Maar goed wie van jullie heeft wel eens een fusie meegmaakt en wat voor een gevolgen heeft dat? Ik kan mij voorstellen dat niet alle neuzen dan in dezelfde richting staan.
Wie heeft het meegemaakt?

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:25

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Fusies zijn onderdeel van het dagelijks (werk-)leven. Als je daar niet tegen kunt, dan moet je zelf 1 en 1 optellen en je conclusies trekken. Als jouw neus een andere richting op staat, dan moet je een en ander combineren en zien wat je ermee doet. Niets doen op je werk maar op een forum gaan klagen is niet de aan te raden manier natuurlijk.

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

we hebben het begin dit jaar meegemaakt. Werkcultuur en omgang met klanten werd ook gefuseerd en heeft zeker een half jaar geduurd voordat alles weer bedaard was.
Wel 90% van de oude medewerkers weggegaan daardoor, die kregen een aanbieding en als je dan toch moet aanpassen aan een nieuwe omgeving, dan kan je inderdaad een beter betaald baantje nemen...

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp