- Hoe kan ik een topic titel wijzigen van naam of deleten?
- Kan ik ook naar een mod mailen via myreact???
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
1. Nee. Het kan wel via eenVerwijderd schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 09:11:
- Hoe kan ik een topic titel wijzigen van naam of deleten?
[ Voor 22% gewijzigd door Gunner op 26-07-2007 09:13 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Is al eens gemeld. Of klopte er iets niet aan mijn antwoord?elevator schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 11:28:
Een moderator mailen kan je doen door naar "modname@tweakers.net" te mailen, in mijn geval dus bv. elevator@tweakers.net
Gunner schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 11:31:
[...]
Is al eens gemeld. Of klopte er iets niet aan mijn antwoord?
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
T is niet lullig bedoeld, maar het is niet alsof mijn post een paar pagina's eerder staat. Maar laten we er verder geen woorden aan vuil maken. Nergens voor nodig.fsfikke schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 11:34:
[...]
Zullen wie iedereen die per ongeluk iets post wat al eens gepost is maar gewoon meteen bannen
met alle respect, maar je moet dat niet zo hoog opnemen...Gunner schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 12:12:
[...]
T is niet lullig bedoeld, maar het is niet alsof mijn post een paar pagina's eerder staat. Maar laten we er verder geen woorden aan vuil maken. Nergens voor nodig.
[ Voor 7% gewijzigd door RM-rf op 26-07-2007 12:17 ]
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Nee doe ik ook niet, maar ik loop hier lang genoeg rond om dingen op een juiste wijze te kunnen vermelden. Overigens maak ik in m'n opmerkingen geen onderscheid tussen kleurtjes. Uiteindelijk zijn moderators niets meer dan normale gebruikers met wat andere knopjes.RM-rf schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 12:16:
met alle respect, maar je moet dat niet zo hoog opnemen...[/small]
[ Voor 11% gewijzigd door Gunner op 26-07-2007 13:01 ]
Ook dat klopt niet. Modjes hebben bepaalde functies mbt ordehandhaving. Dat jij dat net zo goed kan doen geloof ik best, maar dan noch heb jij niet het kleurtje om een mod uit te gaan hangen.Gunner schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 13:01:
[...]
Nee doe ik ook niet, maar ik loop hier lang genoeg rond om dingen op een juiste wijze te kunnen vermelden. Overigens maak ik in m'n opmerkingen geen onderscheid tussen kleurtjes. Uiteindelijk zijn moderators niets meer dan normale gebruikers met wat andere knopjes.
[ Voor 55% gewijzigd door fsfikke op 26-07-2007 13:07 ]
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Tja, maar andere gebruikers weten niet zomaar of ze wat een andere gebruiker zégt nu wel of niet serieus moeten nemen en geloof me, het kan ook voorkomen (soms bij gebruikers die al hele lange tijd rondlopen, een enkele keer zelfs door andere mods) dat soms een verkeerde of verouderde interpretatie van het huidige beleid weergeven en dat zeer stellig gesteld wordt, voordat een LA-Dokter tje daarop kan 'ingrijpen' ...Gunner schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 13:01:
[...]
Nee doe ik ook niet, maar ik loop hier lang genoeg rond om dingen op een juiste wijze te kunnen vermelden. Overigens maak ik in m'n opmerkingen geen onderscheid tussen kleurtjes. Uiteindelijk zijn moderators niets meer dan normale gebruikers met wat andere knopjes.
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Uitstekend. No hard feelings verder hoor. Als ik me hier al druk over moet makenelevator schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 13:26:
Ik heb inderdaad - zoals fsfikke al zegt - over het tweede punt in je post heen gelezen
Idd, wat maak jij je druk. Het is niet zo alsof het niet vaker gebeurt dat er vaker hetzelfde word gepost. Maar maak je volgende keer weer te druk zou ik zeggenGunner schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 13:27:
[...]
Uitstekend. No hard feelings verder hoor. Als ik me hier al druk over moet maken
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Mijn vragen zijn beantwoord.elevator schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 13:26:
Ik heb inderdaad - zoals fsfikke al zegt - over het tweede punt in je post heen gelezen
Volgens mij is verder de vraag van de topicstarter wel beantwoord, dus tenzij Trigger1984 nog specifieke vragen heeft kunnen we dit topic wel laten rusten lijkt me
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq