Toon posts:

2 vraagjes

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
- Hoe kan ik een topic titel wijzigen van naam of deleten?
- Kan ik ook naar een mod mailen via myreact???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Je moet van te voren nadenken over een juiste topictitel aangezien je die niet meer kan aanpassen.

En je kan niet mailen met myreact. Dat is geen mail engine. Wel DM`en

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 09:11:
- Hoe kan ik een topic titel wijzigen van naam of deleten?
- Kan ik ook naar een mod mailen via myreact???
1. Nee. Het kan wel via een Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gif aangegeven worden aan een moderator die het wel kan veranderen.
2. Je kan hem een DM sturen indien aangezet of anders via <modnaam>@tweakers.net

[ Voor 22% gewijzigd door Gunner op 26-07-2007 09:13 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:37

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Om een DM (Direct Message) te kunnen sturen moet je die optie wel eerst aanzetten in je profiel/voorkeuren. :)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Een moderator mailen kan je doen door naar "modname@tweakers.net" te mailen, in mijn geval dus bv. elevator@tweakers.net :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

elevator schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 11:28:
Een moderator mailen kan je doen door naar "modname@tweakers.net" te mailen, in mijn geval dus bv. elevator@tweakers.net :)
Is al eens gemeld. Of klopte er iets niet aan mijn antwoord? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Gunner schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 11:31:
[...]

Is al eens gemeld. Of klopte er iets niet aan mijn antwoord? :?
8)7
Zullen wie iedereen die per ongeluk iets post wat al eens gepost is maar gewoon meteen bannen :?

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

fsfikke schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 11:34:
[...]

8)7
Zullen wie iedereen die per ongeluk iets post wat al eens gepost is maar gewoon meteen bannen :?
T is niet lullig bedoeld, maar het is niet alsof mijn post een paar pagina's eerder staat. Maar laten we er verder geen woorden aan vuil maken. Nergens voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-09 17:06

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Gunner schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 12:12:
[...]

T is niet lullig bedoeld, maar het is niet alsof mijn post een paar pagina's eerder staat. Maar laten we er verder geen woorden aan vuil maken. Nergens voor nodig.
met alle respect, maar je moet dat niet zo hoog opnemen...

in LA zal een crewlid (zeker doktertjes, die dat als 'taak' hebben) ook bepaalde zaken altijd extra willen benadrukken, om duidelijk te maken dat dit crewbeleid is, en niet enkel de 'mening' avne en gebruiker, waar je als andere gebruiker nooit geheel zeker kan zijn dat het ook 'klopt' wat die zegt.

natuurlijk is het meestal net om op te merken dat dat dus conform de post is die een 'gewone' gebruiker voorheen al gemeld had, kun je dan zoiets zeggen als 'zoals gebruiker X al voorheen gemeld had;', maar je moet het niet al te erg opvatten als dat een keertej vergeten wordt ;)

en nu wachten op JHS die meld dat 'gebruiker RM-rf' daarin gelijk heeft en dat dat klopt ;) :P

[ Voor 7% gewijzigd door RM-rf op 26-07-2007 12:17 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

RM-rf schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 12:16:
met alle respect, maar je moet dat niet zo hoog opnemen...[/small]
Nee doe ik ook niet, maar ik loop hier lang genoeg rond om dingen op een juiste wijze te kunnen vermelden. Overigens maak ik in m'n opmerkingen geen onderscheid tussen kleurtjes. Uiteindelijk zijn moderators niets meer dan normale gebruikers met wat andere knopjes.

[ Voor 11% gewijzigd door Gunner op 26-07-2007 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Elevator heeft die hele post van jou waarschijnlijk gewoon over het hoofd gezien. Jij maakt je nu druk om helemaal niets. Niemand heeft gezegd dat wat jij postte niet klopte. Jouw reactie op zijn post gaat echt helemaal nergens over.
Gunner schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 13:01:
[...]

Nee doe ik ook niet, maar ik loop hier lang genoeg rond om dingen op een juiste wijze te kunnen vermelden. Overigens maak ik in m'n opmerkingen geen onderscheid tussen kleurtjes. Uiteindelijk zijn moderators niets meer dan normale gebruikers met wat andere knopjes.
Ook dat klopt niet. Modjes hebben bepaalde functies mbt ordehandhaving. Dat jij dat net zo goed kan doen geloof ik best, maar dan noch heb jij niet het kleurtje om een mod uit te gaan hangen.

[ Voor 55% gewijzigd door fsfikke op 26-07-2007 13:07 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-09 17:06

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Gunner schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 13:01:
[...]

Tja, maar andere gebruikers weten niet zomaar of ze wat een andere gebruiker zégt nu wel of niet serieus moeten nemen en geloof me, het kan ook voorkomen (soms bij gebruikers die al hele lange tijd rondlopen, een enkele keer zelfs door andere mods) dat soms een verkeerde of verouderde interpretatie van het huidige beleid weergeven en dat zeer stellig gesteld wordt, voordat een LA-Dokter tje daarop kan 'ingrijpen' ...

Om die reden is in LA het wél zo dat er speciale moderatoren als 'dokters' zijn aangewezen die juist benadrukken wat het specifieke beleid is en die ook de authoriteit hebben om 'op hun woord te nemen'...

Nee, helaas is het niet iets dat men graag ziet dat gebruikers 'zomaar' van andere gebruikers aannemen dat wat 'die zeggen dat als beleid geldt' ook werkelijk zo is.
Dat betekent niet dat je niet mag reageren, graag zelfs, enkel zal er wel een bevestigende (of ontkennende) reactie van en doktertje daarna komen, dat is een bewuste keuze: omde 'service-verlening' niet van gebruikers zelf afjhankelijk te laten zijn, maar juist een bepaalde groep moderatoren daarvoor aan te stellen en deze ook herkenbaar te maken..

en nee, 'moderatoren' zijn in LA zeker niet 'gewone gebruikers' (tenzij in bepaalde open beleidsdiscussies, maar ook dan moet een moderator als hij gewoon zn mening geeft, dat ook duidelijk vermelden om verwarring te voorkomen)

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik heb inderdaad - zoals fsfikke al zegt - over het tweede punt in je post heen gelezen :)

Volgens mij is verder de vraag van de topicstarter wel beantwoord, dus tenzij Trigger1984 nog specifieke vragen heeft kunnen we dit topic wel laten rusten lijkt me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

elevator schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 13:26:
Ik heb inderdaad - zoals fsfikke al zegt - over het tweede punt in je post heen gelezen :)
Uitstekend. No hard feelings verder hoor. Als ik me hier al druk over moet maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Gunner schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 13:27:
[...]
Uitstekend. No hard feelings verder hoor. Als ik me hier al druk over moet maken ;)
Idd, wat maak jij je druk. Het is niet zo alsof het niet vaker gebeurt dat er vaker hetzelfde word gepost. Maar maak je volgende keer weer te druk zou ik zeggen :) Wel vermakelijk.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
elevator schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 13:26:

Volgens mij is verder de vraag van de topicstarter wel beantwoord, dus tenzij Trigger1984 nog specifieke vragen heeft kunnen we dit topic wel laten rusten lijkt me :)
Mijn vragen zijn beantwoord.
Bedankt!
Pagina: 1