Ik probeer de volgende query uit te voeren maar er gaat wat mis. Mysql geeft helaas geen errornr mee dus ik weet niet wat ik er mee moet.
Bovenstaande geeft de error: Warning: mysql_fetch_object(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in bla\bla\b_menu.inc.php on line 7
De tabel ziet er zo uit:

Bij het uitvoeren van de query in phpmyadmin gaat het overigens prima. I.p.v. "mysql_fetch_object" heb ik ook "mysql_fetch_array" en "mysql_fetch_row" geprobeerd, maar dit gaf de zelfde fout. Ook heb ik verschillende quotes geprobeerd ' ` ", maar helaas.
De query op deze manier gaf ook het zelfde resultaat:
PHP:
1
2
| $query = 'SELECT * FROM `menu` WHERE `menu_link` = "ontwerp_concept"'; $row = mysql_fetch_object($query); // Dit is regel 7 |
Bovenstaande geeft de error: Warning: mysql_fetch_object(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in bla\bla\b_menu.inc.php on line 7
De tabel ziet er zo uit:

Bij het uitvoeren van de query in phpmyadmin gaat het overigens prima. I.p.v. "mysql_fetch_object" heb ik ook "mysql_fetch_array" en "mysql_fetch_row" geprobeerd, maar dit gaf de zelfde fout. Ook heb ik verschillende quotes geprobeerd ' ` ", maar helaas.
De query op deze manier gaf ook het zelfde resultaat:
code:
1
| $sql = 'SELECT * FROM `menu` WHERE `menu_link` = CONVERT(_utf8 \'ontwerp_concept\' USING latin1) COLLATE latin1_general_ci'; |
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2007 02:28 . Reden: typo ]