Toon posts:

vervolg over asrock 775i65g

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Allereerst het volgende.

in de topic is het een en ander fout gegaan sorry hier voor.
Wat betreft de tips deze zijn inmiddels uitgezocht en ik kom tot de volgende conclusie.
Voeding is ok het is een 450 pro met piek naar 500 w.
bios is vervangen door 3.20 versie.
Op dit moment is de storing niet meer terug gekomen.
Toch denk ik aan een combinatie voeding/videokaart.
Daar de videokaart saphire 1650 pro stroom aanpakt van de voeding.
het opstart systeem prog geeft geen negatieve resultaten.
Ik heb inmiddels een gesprek gehad met asrock en hier wordt ik over terug gebeld.

Voor de liefhebbers hier de v core rating

Vcore+ 1.304
V core +3.30v :3.40
+5.00 v :5.11.2 v
+12.00 :12.09,0 v

En nogmaals als ik de gewenste procedure niet gevolgd heb sorry hiervoor

rene

met vriendelijke groet rene

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2007 23:24 ]

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-12-2025

mad_max234

AMD Athlon II M320

Ziet er al iets beter uit, maar nog steeds is je onderwerp niet terug te vinden in je topic titel. En groeten doen we hier niet.

En je probleem staat niet vermeld in je startpost, je kan met de "Edit Knop" je bericht nog bijwerken. Niet iedereen heeft je andere bericht gelezen. ;)

Als ik het goed herinner start je pc niet in één keer door, maar valt heel even uit en start dan wel uit zich zelf door?

[ Voor 6% gewijzigd door mad_max234 op 25-07-2007 23:25 ]

Verwijderd

Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

Je hoeft je niet te verontschuldigen, je moet gewoon even netjes alles gaan lezen wat je behoort te lezen alvorens een topic aan te maken, dan komt het helemaal goed. ;)

Ik ben in ieder geval blij dat je rene heet (let op geen hoofdletter), ook al noem je jezelf jeroen. En belangrijk is als je een probleem hebt met je PC te vertellen wat je in het dagelijks leven doet, dat helpt ons enorm. :+

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:13

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

Sorry, maar dit is zoals je uit bovenstaande replies merkt nog steeds behoorlijk onbegrijpelijk. Lees eens even heel goed het PMG Beleid door en kijk eens naar bovenstaande topicstart. Dan snap je hopelijk zelf toch wel dat we hier niets mee kunnen.

Ik sluit je topics niet steeds omdat ik daar lol aan heb ofzo, normaal willen we juist met nieuwe gebruikers soepel omgaan, maar je geeft ons echt geen ruimte daartoe.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.