Kan iemand mij uitleggen wat het verschil tussen de nvidia go 7600 en de 7600 se is? Ik heb me helemaal stuk gezocht maar kan het nergens vinden.
Go 7600 is een laptop videokaart en de 7600se een gewone pc kaart
ja, de go is teruggeklokt om minder energie te gebruiken, en presteerd ook slechter als de gewone 7600 ..
in een desktop kan je geen Go kwijt, en in een laptop geen gewone 7600
in een desktop kan je geen Go kwijt, en in een laptop geen gewone 7600
Geldt dit voor alle Go's? Ik probeer mijn go 6600 te OC'en maar ik krijg er niet meer uit dan een 3d mark score van 1485. Ook lukt het mij niet de driver te updaten
Ze presteren altijd minder als het 'orgineel' zelfs na OCen (en dergelijke). Het zijn in principe gekortwiekte desktop varianten.
Behalve bijv. de 'go 7900'. Die presteert zo'n beetje gelijk met een 7800gt(x) wat dus niet echt (veel) slechter is. Maar zoals altijd 'minder' dan de desktop variant.
Behalve bijv. de 'go 7900'. Die presteert zo'n beetje gelijk met een 7800gt(x) wat dus niet echt (veel) slechter is. Maar zoals altijd 'minder' dan de desktop variant.
[ Voor 48% gewijzigd door blmp op 26-07-2007 20:12 ]
Patient gamer
ik begrijp dus dat ik ook niet meer dan 1485 uit mijn kaartje kan halen? (overigens geeft 3dmark aan dat de test niet betrouwbaar is omdat de driver niet goedgekeurd is) dat is jammer.
Het belangrijkste is dat ik mijn favoriete spel S.T.A.L.K.E.R: shadow of tsjernobyl kan draaien. Bedankt voor het antwoord
Het belangrijkste is dat ik mijn favoriete spel S.T.A.L.K.E.R: shadow of tsjernobyl kan draaien. Bedankt voor het antwoord
Pagina: 1