"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."
Er staat in het grote ZVM topic een disassemble guide. Kijk eerst eens of de behuizing ergens wijkt, dat zou ook iets kunnen zijn. Anders moet je hem misschien loshalen om een kabelconnectietje of iets dergelijks te herstellen. Als je een beetje handig bent kun je een hoop zelf doen, anders moet je hem laten repareren.
PS. Als je op vakantie gaat kan ik afraden hem in het vliegtuig te gebruiken. Er zijn wat verhalen bekend van disks die ermee ophouden in het vliegtuig. Had de mijne ook. Ik wil eigenlijk nog eens nagaan of ik de disk kan vervangen en dan gewoon via de FW het ding kan formatteren voor gebruik.
PS. Als je op vakantie gaat kan ik afraden hem in het vliegtuig te gebruiken. Er zijn wat verhalen bekend van disks die ermee ophouden in het vliegtuig. Had de mijne ook. Ik wil eigenlijk nog eens nagaan of ik de disk kan vervangen en dan gewoon via de FW het ding kan formatteren voor gebruik.
Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.
Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.
Er zal inderdaad wel iets afwijkends zijn binnenin de speler. Heb je de speler ooit eens laten vallen of op een andere manier schade veroorzaakt?
Hij zal in zijn tijd wel een keer een tik hebben gehad, maar ik heb hem nooit laten valle nvoor zover ik weet. Misschien heeft iemand een keer perongeluk tegen mijn tas geschopt of zo.
ik heb hem al open gehad, maar kon niets vreemds vinden. Misschien toch Creative een keer bellen.
ik heb hem al open gehad, maar kon niets vreemds vinden. Misschien toch Creative een keer bellen.
"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."
Misschien een of ander teer lintkabeltje wat een optater heeft gekregen, da's nog zelf te doen. Maar het zou kunnen dat een IC niet lekker meer vast gesoldeerd zit. Tenzij je een hot air soldergun hebt met goed nozzletje wordt het lastig zo'n ding dan weer jofel vast te solderen.
Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.
Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.