Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• A-Tray
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-11 11:40
Goedenavond medetweakers,

Ik heb een Zen Vision:M van het eerste uur, een 30 GB uitvoering. Deze valt helaas al buiten de garantietermijn. Waarom helaas? Omdat hij een probleem heeft. De laatste tijd stopt hij regelmatig met afspelen, hij loopt dan helemaal vast.

Hij gaat pas weer iets doen als ik de speler aandruk hem tussen mijn duim en wijsvinger te knijpen. Ik druk precies op de rechteronderhoek van het scherm, op de rand van de case en het scherm.
Dan doet hij het gewoon weer. Laat is los: vast is hij weer.

Als ik hem opstuur ben ik én een vermogen én mijn speler twee maanden kwijt. Ik ga over twee weken op vakantie en best handig. heeft iemand hetzelfde meegemaakt of een idee hoe ik dit kan oplossen?

"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:29

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Er staat in het grote ZVM topic een disassemble guide. Kijk eerst eens of de behuizing ergens wijkt, dat zou ook iets kunnen zijn. Anders moet je hem misschien loshalen om een kabelconnectietje of iets dergelijks te herstellen. Als je een beetje handig bent kun je een hoop zelf doen, anders moet je hem laten repareren.

PS. Als je op vakantie gaat kan ik afraden hem in het vliegtuig te gebruiken. Er zijn wat verhalen bekend van disks die ermee ophouden in het vliegtuig. Had de mijne ook. Ik wil eigenlijk nog eens nagaan of ik de disk kan vervangen en dan gewoon via de FW het ding kan formatteren voor gebruik.

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Er zal inderdaad wel iets afwijkends zijn binnenin de speler. Heb je de speler ooit eens laten vallen of op een andere manier schade veroorzaakt?

• A-Tray
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-11 11:40
Hij zal in zijn tijd wel een keer een tik hebben gehad, maar ik heb hem nooit laten valle nvoor zover ik weet. Misschien heeft iemand een keer perongeluk tegen mijn tas geschopt of zo.

ik heb hem al open gehad, maar kon niets vreemds vinden. Misschien toch Creative een keer bellen.

"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:29

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Misschien een of ander teer lintkabeltje wat een optater heeft gekregen, da's nog zelf te doen. Maar het zou kunnen dat een IC niet lekker meer vast gesoldeerd zit. Tenzij je een hot air soldergun hebt met goed nozzletje wordt het lastig zo'n ding dan weer jofel vast te solderen.

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.