Asus P5K RAID instellen?

Pagina: 1
Acties:
  • 490 views sinds 30-01-2008

• jvdplank
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21-10-2024
Ik heb een Asus P5K mobo en twee identieke maxtor schijven. Ik krijg het met geen mogelijkheid voor elkaar om ergens Raid 0 in te stellen. Heeft iemand hier ervaring mee (met dit mobo) en kan me een uitleg geven hoe ik dit moet fixen? Thanks

Verwijderd

Als het goed is moet je je raid op de apparte chipset draaien. De intel chipset op de P5K ondersteund geen raid. Verder kan ik je niet helpen :P.(die sata poorten zijn vast een andere kleur)

waarom 2 threads over het zelfde?
P5K RAID problemen

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2007 21:48 ]

• lembregtse
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 28-01 15:39
Ik heb de handleiding er is op nagelezen, http://support.asus.com/d...SLanguage=en-us&model=P5K, en zoals hierboven vermeld wordt dit enkel door de JMicron ondersteund.

Blader hiervoor naar 5-29 in de handleiding en daar vind je alle informatie die je nodig hebt!

Veel succes.

• jvdplank
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21-10-2024
Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 21:42:
Als het goed is moet je je raid op de apparte chipset draaien. De intel chipset op de P5K ondersteund geen raid. Verder kan ik je niet helpen :P.(die sata poorten zijn vast een andere kleur)

waarom 2 threads over het zelfde?
P5K RAID problemen
Ik kon mijn vorig thread niet vinden, dacht dat ie niet gepost was. Maar even voor de duidelijkheid. Kan beter een raidcontroller kopen?

• SpamLame
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:56

SpamLame

niks

jvdplank schreef op zondag 29 juli 2007 @ 11:47:
[...]

Ik kon mijn vorig thread niet vinden, dacht dat ie niet gepost was.
Je kunt al je posts terug vinden als je op "myreact" klikt, te vinden aan de bovenkant van de pagina.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

1) crossposten is op GoT niet gewenst: P5K RAID problemen
2) dit is totaal geen Overige Hardware materie
3) "ervaringen" zoek je dmv de search, niet een topic

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.