Naatan.com - Blog & Wordpress Plugins | Divia-CMS.com (OpenSource) - Currently Recruiting!
Je container div heeft geen hoogte. De divs floaten vrolijk buiten je container en daarom zie je niets. Geef de container eens een hoogte, of zet er voor de grap eens wat tekst neer onder de laatste div.
Je kan onder de laatste div binnen je container ook een <br style="clear:both"> zetten dan is het probleem ook opgelost.
Op deze site staat overigens wel nuttige informatie betreffende je probleem: http://css.maxdesign.com.au/floatutorial/
Je kan onder de laatste div binnen je container ook een <br style="clear:both"> zetten dan is het probleem ook opgelost.
Op deze site staat overigens wel nuttige informatie betreffende je probleem: http://css.maxdesign.com.au/floatutorial/
[ Voor 37% gewijzigd door Jorick op 25-07-2007 21:39 ]
Ik weet wel WAT van css hoor 
punt is dat ik de hoogte van de container niet altijd van te voren kan weten aangezien de content dynamic is, en tekst kan ik er wel bij zetten om te testen, en om te testen werkt dat, maar ik moet er helemaal geen tekst bij hebben..
punt is dat ik de hoogte van de container niet altijd van te voren kan weten aangezien de content dynamic is, en tekst kan ik er wel bij zetten om te testen, en om te testen werkt dat, maar ik moet er helemaal geen tekst bij hebben..
Naatan.com - Blog & Wordpress Plugins | Divia-CMS.com (OpenSource) - Currently Recruiting!
Verwijderd
daarom moet je dus na al je floats op een of andere manier een clear:both doen. Die trekt dan automatisch je containter (met background) over de hele lengte (van je grootste float).
Speel desnoods een beetje vals door een soort van copy-right div te voorzien die altijd onderaan aan de pagina komt te staan en clear die.
Speel desnoods een beetje vals door een soort van copy-right div te voorzien die altijd onderaan aan de pagina komt te staan en clear die.
Mja ik kan niet ruiken hoe veel verstand je van CSS hebt natuurlijk
. Maar dan zet je toch die br onder die divs? Of een spatie, andere tekst met dezelfde kleur als de achtergrond, nog een div zonder float met hoogte van 1px je kan het eigenlijk zo gek niet bedenken.
[ Voor 4% gewijzigd door Jorick op 25-07-2007 22:00 ]
Het is omdat het ook divs van een regel betreft..
maar goed, ik heb het opgelost door te eindigen met een div waar "clear: both" staat,, dank voor jullie hulp
maar goed, ik heb het opgelost door te eindigen met een div waar "clear: both" staat,, dank voor jullie hulp
Pagina: 1