Toon posts:

[VISTA] kan geen netwerk decteren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
zo hoop dat de start van deze topic nu goed is.

Eerst wat info

Heb een Acer Aspire 5024 WLMI dit is een systeem met een AMD Turion ML-34 een ati X700 en ik heb er 1 gig aan geheugen in zitten. Op dit voormalig XP systeem heb ik nu Vista Ultimate draaien. Alles draait lekker op 1 ding na. Het draadlose gedeelte.

Windows is helemaal geupdate en heb alle vista drivers van acer site gehaald engebruikt.

1 ding is nog niet geinstalleerd dat is de Mass Storage Controle. Dit omdat er nog geen driver voor zijn. Nou kan ik met mijn kabeltje wel internet krijgen maar het is een laptop en dan wil je dit ook graag draadloos kunnen. Het probleem is dat hij geen 1 draadloos netwerk vind als ik ga zoeken. Als ik daarna handmatig de ssid invul wordt er nog niks gevonden. Als ik een diagnose doe zegt hij dat ik de draadlose verbinding aan moet doen via de knop aan de voorkant. Deze knop heb ik echter nog nooit gebruikt en dit werkt ook niet. Weet iemand waar in Vista je de knop misschien aan kunt doen of dat ik een andere fout maak waardoor ik geen draadloos verbinding kan krijgen.

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:04
Ik denk dat de diagnose bedoelt dat je wireless moet aanzetten op je modem. Waarvan je wel wat gegevens zou mogen plaatsen, wat voor modem/router heb je? Zou kunnen dat je het kanaal even moet veranderen op de router.

• lembregtse
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 03-03 18:46
Vraagje: heeft er reeds een andere laptop / besturingsysteem verbinding kunnen maken met het draadloze netwerk?

Zoals hierboven vermeld zou het merk & de naam van je router/access point handig zijn!
Kunnen we daar alvast verder kijken ;)

Verwijderd

Topicstarter
draait een xp en een draadlose printer op de router ( linksys 54g ) zou dus goed moeten werken.

Nog even wat info over de router deze staat draadloos op DHCP met geen beveiliging aan dit om het me op moment alleen even om de verbinding gaat

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2007 21:56 ]