[OOo] Centreren van pagina

Pagina: 1
Acties:

• _Erikje_
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 04-07 19:07

_Erikje_

Tweaker in Spanje

Topicstarter
Ik heb sinds kort een breedbeeld scherm. Nu wil ik met Openoffice writer dat de pagina in het centrum van het beeld wordt weergegeven in plaats van de linkerkant van het beeld.

Ik heb gekeken bij de opties maar kan helemaal niets vinden. Ook google geeft geen resultaten(alleen hoe tekst te centreren is, maar dat kan elke koe). Ook het inzoomen zodat het beeld wel in het centrum zit vind ik niet echt een oplossing. Kan ik ergens instellen) of is er een hack ) zodat mijn pagina in het centrum van het beeld te zien is???
Ik gebruik OOo portable 2.0.4(mocht het iets uitmaken).

• Actual
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-04 07:38
Beeld - In en Uitzoomen - Optimaal.

Beeldvullend en gecentreerd :)

• _Erikje_
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 04-07 19:07

_Erikje_

Tweaker in Spanje

Topicstarter
Is een manier, maar niet de manier die ik zoek. Ik wil natuurlijk wel meer dan 4 regels text op me beeldscherm hebben :P.
Ik zou het echt super lomp vinden van OOo als het niet zou kunnen.

Verwijderd

beeld=>gecentreerd en dan volledig scherm, knoppen tevoorschijn toveren als je ze nodig hebt

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Of wachten op de eerstvolgende release van OOo, die bevat de feature om een pagina gecentreerd weer te geven.

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-07 11:34

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

OpenOffice.org is oorspronkelijk gemaakt voor een grafische interface met vensters die niet schermvullend zijn, met als folosofie dat wanneer je iets midden in je schem wilt hebben je het venster naar het midden moet slepen.

Dat was eigenlijk ook het idee achter MS Windows, vandaar ook de naam 'Windows', maar door door beperkte hardware met lage resolutie-beeldschermen werken veel applicaties beter wanneer ze het hele scherm innemen waardoor veel gebruikers niet met overlappende vensters werken maar met taakbalk om tussen verschillende schemen te wisselen. Met breeddbeeldschermen is dat niet meer nodig.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Pagina: 1