Ik heb zojuist een Athlon XP-M 2800+ (S-A 266MHz FSB) geinstalleerd op een A7N8X Deluxe rev1.04 (of 1.03 maar in elk geval geen 2.0) in de volle overtuiging dat ze met elkaar samen konden werken. Toen ik de computer aanzette, kreeg ik geen beeld, geen piep en de fanguard van mijn X1950GT werkte niet(hij bleef op zijn max blazen).
Nou begin ik toch wel te twijfelen of de XP-M compatible is met mijn moederbord. Of kan het iets anders zijn?
Iemand een idee?
Mijn voeding is een Spire Rocketeer IV 500W (moet voldoende zijn aangezien er daarvoor een XP 3000+ in zat (ik wil wat gaan overklokken vandaar die wissel))
update: ik heb de bios gereset (op de normale manier en zelfs door het batterijtje er even uit te halen), maar dat werkt ook niet.
update2: fsb-jumpertje verzetten heeft geen zin
update3: andere videokaart erin proppen helpt ook niet
update4: andere monitor eraan kwakken maakt geen verschil. Er is dus geen grafisch probleem... Toch bij de processor dus
iemand nog een idee?
update5: heb het opgegeven, wordt te laat. De XP 3000+, die er eerst in zat, draait nu weer als een zonnetje. Jammer van die XP-M
Nou begin ik toch wel te twijfelen of de XP-M compatible is met mijn moederbord. Of kan het iets anders zijn?
Iemand een idee?
Mijn voeding is een Spire Rocketeer IV 500W (moet voldoende zijn aangezien er daarvoor een XP 3000+ in zat (ik wil wat gaan overklokken vandaar die wissel))
update: ik heb de bios gereset (op de normale manier en zelfs door het batterijtje er even uit te halen), maar dat werkt ook niet.
update2: fsb-jumpertje verzetten heeft geen zin
update3: andere videokaart erin proppen helpt ook niet
update4: andere monitor eraan kwakken maakt geen verschil. Er is dus geen grafisch probleem... Toch bij de processor dus
update5: heb het opgegeven, wordt te laat. De XP 3000+, die er eerst in zat, draait nu weer als een zonnetje. Jammer van die XP-M
[ Voor 43% gewijzigd door huorpalantir op 25-07-2007 22:30 ]