Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Nokia N73] Geheugenkaart geblokkeerd

Pagina: 1
Acties:
  • 2.191 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb hier een Nokia N73 met een 1GB miniSD geheugenkaart. ik heb deze kaart eruit gehaald via veilig verwijderen. Toen ik daarna de kaart er weer in deed vroeg de telefoon om een wachtwoord. Ik heb alles al geprobeerd (8x 0, 123, 1234, 0000, abc etc.) maar alles is fout. Ik kan me niet herrineren dat ik ooit zelf een wachtwoord ervoor heb bedacht.

Ik heb heel google al afgegoogled om te zoeken naar een standaard wachtwoord, maar ik kan nergens wat vinden, kan iemand mij helpen??

SAplayer

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 20:12:
Hallo,

Ik heb hier een Nokia N73 met een 1GB miniSD geheugenkaart. ik heb deze kaart eruit gehaald via veilig verwijderen. Toen ik daarna de kaart er weer in deed vroeg de telefoon om een wachtwoord. Ik heb alles al geprobeerd (8x 0, 123, 1234, 0000, abc etc.) maar alles is fout. Ik kan me niet herrineren dat ik ooit zelf een wachtwoord ervoor heb bedacht.

Ik heb heel google al afgegoogled om te zoeken naar een standaard wachtwoord, maar ik kan nergens wat vinden, kan iemand mij helpen??

SAplayer
Al hier gekeken?

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ik heb alles doorgelezen maar ook hier vindt ik niets over een geblokkeerde geheugenkaart...

met vriendelijke groeten, SAplayer

Verwijderd

Had je toevallig ook je telefoon geformateerd (dus middels groen,3,*) of is die nog intact?

Ik had namelijk hetzelfde met mn N95 en kon mn 1gb sd kaartje in de kliko knallen nadat ik mijn gsm had geformateerd.

Echter indien je gsm niet is geformateerd, dan is het wachtwoord te achterhalen.

http://discussions.europe...121&query.id=232622#M4121

Mijn gsm heeft dus door het formateren dat bestand niet meer en ik kon de sd kaart weggooien.

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 22:24:
Ja, ik heb alles doorgelezen maar ook hier vindt ik niets over een geblokkeerde geheugenkaart...

met vriendelijke groeten, SAplayer
Probeer je vraag eerst eens in dat topic te stellen. Wellicht dat een mede-gebruiker ook iets dergelijks is overkomen.

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Dit topic is gesloten.