[Testcase] Formule 1 Duitsland (Nurburgring)

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ook hier maar eens planten ;)

Klik op de foto's voor de 800px versie, ik heb ze na het resizen naar 600px niet meer verscherpt, dus het "origineel" ziet er wat beter uit!

#1 | Mark Webber, leuke verrassing:
Afbeeldingslocatie: http://timversnel.nl/Data/DPZ/F1/01_thumb.jpg

#2 | 1e inhaalpoging van Alonso:
Afbeeldingslocatie: http://timversnel.nl/Data/DPZ/F1/02_thumb.jpg

#3 | Liuzzi vliegt bijna tegen de safety car aan, die moest een sprint trekken om niet geraakt te worden:
Afbeeldingslocatie: http://timversnel.nl/Data/DPZ/F1/03_thumb.jpg

#4 | S. Speed trapt flink op de rem (zie opgloeiende remschijven):
Afbeeldingslocatie: http://timversnel.nl/Data/DPZ/F1/04_thumb.jpg

#5 | Trulli, is me niet opgevallen dit weekend, bekend probleem van hem volgens mij ;)
Afbeeldingslocatie: http://timversnel.nl/Data/DPZ/F1/05_thumb.jpg

#6| Snapshotje van een McLaren neus:
Afbeeldingslocatie: http://timversnel.nl/Data/DPZ/F1/06_thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:34
Vrij veel van hetzelfde, maar wel een goede uitwerking :) Die laatste vind ik trouwens erg geslaagd !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Carpento schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 19:09:
Vrij veel van hetzelfde, maar wel een goede uitwerking :) Die laatste vind ik trouwens erg geslaagd !
Daarom is het ook slechts een testcase geworden, het is allemaal vanaf de tribune geschoten, ik had geen mogelijk om ergens anders te gaan staan. Ook even naar voren lopen was er niet bij dit jaar, ze waren erg streng.

Ik zat op het einde van het rechte stuk trouwens, waar de witte lijn van de pitstraat (waar ze binnen moeten blijven als ze uit de pits komen) stopt, op die hoogte ongeveer. Genoeg gezien dus, wat een race :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stiegl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-09 10:09
Tja, 1, 4 en 5 lijken wel op elkaar, maar desalniettemin vind ik het een erg geslaagde serie.
Met name 2 en 3 zijn uitstekend getimed en uitgevoerd d:)b

Uit onderzoek is gebleken dat 85% van alle statistieken niet klopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-09 19:57
Nummer de foto's es even; dat praat wat gemakkelijker ;)

Overigs aardig gelukt, als je verbannen was tot de tribune. Ook leuk dat je de moeite nam om nog iets aan beschrijving mee te nemen hierin.

Het pannen is erg netjes gelukt, lekker clean en een goede indruk van snelheid.
Die laatste is ook fraai, fijne dof en geinig lijnenspel.

Misschien de volgende keer proberen rond te lopen zover mogelijk, voor iets meer afwisseling :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Silent Thunder schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 21:32:Misschien de volgende keer proberen rond te lopen zover mogelijk, voor iets meer afwisseling :)
Ik was er alleen zaterdag en zondag. Op de vrijdag mag je overal zijn, ook met de "goedkope" kaartjes kun je dan op de wat betere plaatsen gaan zitten. Dat geeft dan ook wat meer mogelijkheden om een afwisselende serie te maken. Helaas was ik er toen niet, en rondlopen op de zaterdag / zondag is me echt onmogelijk gemaakt door de stewards daar :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonzie27
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14:16
Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 08:32:
[...]

Ik was er alleen zaterdag en zondag. Op de vrijdag mag je overal zijn, ook met de "goedkope" kaartjes kun je dan op de wat betere plaatsen gaan zitten. Dat geeft dan ook wat meer mogelijkheden om een afwisselende serie te maken. Helaas was ik er toen niet, en rondlopen op de zaterdag / zondag is me echt onmogelijk gemaakt door de stewards daar :(
Das wel balen, ik moet wel zeggen dat 2,3 en 6 er mooi uitspringen. Vooral nummer 6 vindt ik erg geslaagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Erg mooie foto;s! stuk voor stuk :)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrOetker
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 01:05

DrOetker

Meer dan alleen pizza ;D

Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 08:32:
[...]

Aahh jij zat op tribune 4 waar ik de vrijdag had gezeten. Ik weet niet hoe vol het was en op welk stuk van de tribune maar op 5a (goedkope) waar ik zat was er wel ruimte om te lopen over dezelfde tribune en even tijdelijk op een plekje die leeg was te gaan zitten. dat had (waarschijnlijk) kunnen resulteren in meer verschillende shots. Maargoed dat ik allemaal achteraf praat enzo ;)

Je foto's zien er mooi uit. 3 is een lekkere actiefoto, daar hou ik altijd wel van :)

Mijn foto's komen ook nog wel als ik weer terug ben van vakantie (begin September)

"Computer games don't affect kids, I mean if Pac man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching pills and listening to repetitive music"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Leuk dat #6 bevalt, dat is écht een snapshot namelijk. Die McLaren stond op het podium waar die artiest was, dus moest een beetje tussen alle hoofden door een plaatje schieten ;)

Vorig jaar zat ik op T5b geloof ik, daar was veel meer ruimte om rond de lopen inderdaad. Maarja, ik was erg blij met mn plekje op T4 O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3 springt er voor mij tussen uit omdat ie op een goed moment getrokken is :D had je mss nog meer foto's van die leuke slippers op dat moment :d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonzie27
Verwijderd schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 15:56:
3 springt er voor mij tussen uit omdat ie op een goed moment getrokken is :D had je mss nog meer foto's van die leuke slippers op dat moment :d
Daar was ik eigenlijk wel benieuwd naar, heb je er daar meer van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
Mooie pics :D Heb je veel moeten croppen?
Welke camera heb je met welke lenzen? :)

[ Voor 34% gewijzigd door Alpha-sphere op 28-07-2007 23:46 ]

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alpha-sphere schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 23:45:
Mooie pics :D Heb je veel moeten croppen?
Welke camera heb je met welke lenzen? :)
20d met een lichtsterk glasje zie ik (f2.8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonzie27
Verwijderd schreef op zondag 29 juli 2007 @ 02:07:
[...]

20d met een lichtsterk glasje zie ik (f2.8)
Wat voor glasje ben ik ook wel benieuwd naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geschoten met 20D + BG-E2 grip en de 70-200 F2.8 L. Heb eigenlijk bjina niet hoeven croppen, 200mm was soms zelfs teveel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonzie27
Verwijderd schreef op zondag 29 juli 2007 @ 10:26:
Geschoten met 20D + BG-E2 grip en de 70-200 F2.8 L. Heb eigenlijk bjina niet hoeven croppen, 200mm was soms zelfs teveel ;)
En weer een reden om voor die lens te gaan, thx voor de info iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegapia
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-08 10:34
Heel knappe pics! Ben zelf naar de testsessie op Francorchamps geweest en heb daar ook net wat foto's geschoten. Maar een goede timing is niet zo evident als ze tegen zo'n snelheden voorbijvliegen.

I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.

Pagina: 1