Toon posts:

Itunes werkt niet?

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
dag lieve mensen,

zojuist heb ik itunes geinstalleerd, maar na het voltooien vd installatie en het starten vh programma gebeurde er niets..
als ik kijk bij alt ctrl del en dan processen, staat er wel itunes.exe.. maar toch start het programma niet.

Iemand een suggestie?

Bedankt alvast ^^

p.s Ik heb een Toshiba celeron 1.4ghz 512mb ram laptop..

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Ik heb een suggestie voor je :)

Zoals je bij het aanmelden hebt kunnen lezen in de Aanmeldingsvoorwaarden hebben we hier een paar huisregeltjes waar iedereen zich aan dient te houden, om GoT een beetje leef- en leesbaar te houden.

Zo stellen we het hier in Windows Clients op prijs dat je zoals de Windows Clients - Policy vermeldt een duidelijke topicstart maakt, waar een aantal eenvoudig te beantwoorden vragen al afgevangen worden.
Zo is het verstandig om je gebruikte Windows versie al in de topictitel te vermelden, en zien we hier graag dat je zelf al dingen probeert uit te vinden en na te zoeken door bijvoorbeeld wat zoekwerk te verrichten met Google of onze eigen ForumSearch.

dat stukje vooronderzoek mist hier nog, waardoor er van je topicstart eigenlijk niet meer overblijft dan een 'help, doetnie' :)

Dat is niet helemaal de bedoeling :)

Je mag het opnieuw proberen, maar neem dan wel even het bovenstaande mee en zorg dat je zelf al het een en ander aan oplossingen probeert.
Kom je er dan niet uit, vraag het hier gerust, maar meldt dan wel wat je zelf al hebt gedaan :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.