Toon posts:

Network dietectie aanzetten

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal

Heb net Vista 64 op mijn laptop geinstalleerd alles werkt behalve draadloos netwerk. Hij zegt dat drivers goed zijn geinstalleerd. Ik twijvel hier echter een beetje aan omdat hij ze zelf heeft uitgezocht. Ales ik in network en sharing center kijk staat alles uit behalve password protected sharing. Ik wil graag network discovery ( detectie neem ik aan ) aan hebben. als ik het aan zet mag ik mooi op ok klikken maar daarna blijft deze gewoon uit staan. als ik op de internet wereld bol klik krijg ik een diagnose. hier zegt hij dat er iets mis is. of ik moet draad erin doen maar ik wil draad loos daar zegt hij dat deze aangezet moet worden. dit kan meestal door de knop aan de voorkant van de laptop. die knop heb ik nog nooit gebruikt onder xp en krijg deze ook niet aan iemand een idee het is een acer. ik heb xp er al weer even op gehad om te kijken op de wifi stuk of misschien uit stond onder xp werkt hij goed. nu met vista er weer op wil ik wel graag wifi krijgen wat niet lukt. iemand plz

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 02-03 07:17
Heb je zelf al VISTA drivers via de ACER site opgezocht ?

Verwijderd

Topicstarter
staan geen wifi driver op de acer site voor de 5020 en kom er nu achter dat mass storage controler ook niet is geinstalleerd al twijvel ik of die er iets mee te maken heeft. laptop is de acer 5024 WLMI

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Ik geloof dat je hier nu lang genoeg rondloopt om te weten dat je echt een duidelijker topicstart kan maken dan de bovenstaande woordenbrei.

Het minste wat je zelf al van tevoren kan doen is een uitdraai maken van de aanwezige hardware (desnoods een screenshot van apparaatbeheer) en zelf al het één en ander uitzoeken of je drivers nodig hebt of niet.
Dat ontbreekt totaal in je topic, evenals het OS wat in de titel zou moeten staan zoals de Windows Clients - Policy onder andere vermeldt.

Omdat het onderdeel vooronderzoek en eigen inzet hier mist en je topicstart voor verbetering vatbaar is sluit ik je topic, en vraag je vriendelijk om bij een nieuwe poging meer terug te laten komen wat er van je gevraagd wordt :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.