Document Scanner

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• NoE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-01 21:54
Vraagje, ik ben al een tijdje opzoek naar een document scanner ala de N6010 van HP, om mijn prive en zakelijke administratie te digitaliseren.

Deze lijkt perfect maar mist nu weer net de netwerkoptie & 400 euro is een redelijk budget.

All-in-one was een optie, maar ik heb een kleurenlaser (cl2500) welke net nieuwe toners heeft gekregen.

Zijn er voor de N6010 ook netwerkmodules c.q. constructies beschikbaar? (wat men ook heeft met usb printer's)

Zijn er goede alternatieven die wel een netwerkaansluiting hebben? en welke goed toepasbaar zijn voor prive / klein bedrijf ...

Reviews zijn er nauwelijks, op n6010 kan ik ook al niets vinden binnen GOT (1 hit)...

mocht iemand een goed idee hebben dan hoor ik dat graag.

[ Voor 23% gewijzigd door NoE op 25-07-2007 22:21 ]

We love the smell of innovation in the morning!

• div-er
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-12-2025
Kijk eens voor een HP Digital Sender: nadeel is wel dat deze erg langzaam is.
Canon heeft met zijn DR-serie zeer goede documentscannwers neergezet, Zelfs de instapmodellen presteren goed. Maar nieuw zijn ze niet goedkoop en gebruikt weet je niet hoelang de lamp al heeft gewerkt.
Toch zou ik eens kijken naar een multifunctional van Canon, in de aanbieding of zo. Dat is toch echt heel acceptabel.

O ja, een documentscanner met netwerkaansluiting onder de 400 heb ik nog nooit gezien, sterker nog: ik wil dat pas geloven als ik het zelf heb gezien dat het werkt.

Succes!

NB mijn username heeft te maken met documenten, vandaar.