P5VD2-MX of D925 overleden

Pagina: 1
Acties:

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20-05 13:30
Mijn pc deed raar (gut feeling) en het was een tijdje geleden dat ik die een reload had gegeven. Dus ik besloot de pc opnieuw op te starten. Alleen had de pc zelf een andere mening. De pc gaat aan en laat nog net het beginscherm zien. Als ik op TAB druk zie ik nog net D925 OK en soms Memory xxxbytes of xxxbytes. Eerst dacht ik aan geheugen. Ik heb nu een nieuw bankje gekocht, maar nog steeds hetzelfde. Ander slot werkt ook niet. Alle kaarten er uit getrokken en nog steeds niets. Er piept niets, er knippert niets. LED op mobo brandt groen en verder niets. Ik heb het BIOS gereset, dat werkt ook niet. Alleen voeding en VGA kaart er in en nog dit fenomeen.

Iemand een idee hoe ik zonder ander (extra) moederbord of CPU er achter kan komen welk van de twee defect is?

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Verwijderd

Probeer eerst eens met 1 geheugenmodule en zo weinig mogelijk hardware opstarten!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:13

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Iemand een idee hoe ik zonder ander (extra) moederbord of CPU er achter kan komen welk van de twee defect is?
Vrij simpel: dat kun je zonder ander mobo of CPU nooit zeker weten.

Probeer dus ergens een van de twee te lenen om zekerheid te krijgen.

Oslik blyat! Oslik!

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20-05 13:30
Jammer, ik dacht dat kunnen mobo's van tegenwoordig wel ;)

En ik heb het met 1 reepje geprobeerd. Werkt nog niet. Dan maar eens langs een shop.

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:13

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Mobo's kunnen veel, maar juist als je het mobo niet vertrouwt kun je ook niet uitgaan van wat een mobo je meldt :z

Trouwens, PSU wel uitgesloten? Kan ook gare voeding zijn.

Oslik blyat! Oslik!