Toon posts:

[Radeon Xpress 1270] Drivers winx64 werken niet?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net een nieuwe Dell Inspiron 1521. Hier stond vista op, wat ik er meteen heb afgeknikkerd (tot nu toe nog een onstabiel rot-OS). Ik heb hier nu windows x64 pro op gezet. Nou heb ik de drivers voor de videokaart (Ati Radeon Xpress 1270) gedownload van ati.com, maar als ik dat bestand run krijg ik een error:

(thunk.exe) Setup did not find a driver compatible with your current hardware or operating system. Setup will now exit.

Terwijl ik wel degelijk de x64 versie heb gedownload! Zoeken op google returned ook niks, en überhaupt over de xpress 1270 is erg weinig info te vinden! Heeft iemand enig idee of ik de driver "handmatig" kan installeren? Ik kan het niet uitstaan, zo kan ik niet op vol gas van mijn nieuwe schoonheid genieten :'(

Verwijderd

Ik zoiets vergelijkbaars gehad met XP (32-bit), maar dan met Geforce 7300 Go drivers. Gedownloade drivers van de officiële site wouden met dezelfde foutmelding als jouw niet installeren. Alleen drivers die bij de laptop zaten wouden installeren.
btw dat Xpress 1270 moet je waarschijnlijk gewoon zien als een 1200, maar waarschijnlijk is er door de laptop fabrikant gewoon een ander label aan gehangen.