Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Faisalovic
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-10 09:03
Hello all!

Ik heb een d600e die sinds kort erg warm wordt zonder dat ik t gebruik. Ook de batterijen zijn binnnen 3 uur leeg ZONDER dat ik t gebruik. Bluetooth uitgezet, batterij leeg laten lopen en weer volgeladen, instellingen op 0 gezet. alle bestanden verwijderd... en nog steeds hetzelfde probleem.
Op google en op deze forums vind ik niet over dit specefieke probleem. Wie kan mij helpen.

Verwijderd

Lijkt me duidelijk een probleem met de batterij. Is het de originele die bij de telefoon hoort?
Ik zou uit voorzorg de batterij eruit halen, want erg warm worden kan nooit goed zijn.

Verwijderd

terugbrengen; ik heb met mijn E250 juist hetzelfde probleem gehad, dat zou volgens die persoon van ons mobistarcenter vaker voorkomen met samsungbatterijen.

Ik kon na 10 minuten bellen mijn toestel zelfs niet meer vasthouden, dus het moet minstens 45° geweest zijn.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2007 17:03 ]

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Laatste firmware?
Heb mijn D600 ook teruggestuurd ivm korte batterijduur.
Terug gekregen met een nieuwe firmware. Algemeen bekend probleem. 8)

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:16

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Voor de duidelijkheid; je hebt het over een Samsung telefoon neem ik aan?

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Hier kunnen wij echt niets aan doen....

Gewoon even terug naar je leverancier gaan... Die zal `m netjes voor jou ter reparatie verzenden en dan zal waarschijnlijk je voedingscircuit gerepareerd worden.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.