Toon posts:

wd360 garantie (US)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Ik heb ong. 3 jaar geleden particulier een raptor 36gb gekocht. Deze draaid nu al vrolijk 3 jaar in mijn linux server maar is gisteren overleden (bad sectors/clusters).

Als ik op de WD site mijn serial nummer invoer dan is die buiten de regio. De regio blijkt de VS te zijn. Kan ik nu geen aanspraak doen op de garantie die er eigenlijk nog op zit ?

Alvast bedankt !

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-02 15:55

Haan

dotnetter

Interessant dat ze aan het serienummer kunnen zien waar je die schijf gekocht moet hebben. En raar dat dat zou uitmaken bij RMA aanvraag.
Je hebt je serienummer op de WD site ingevoerd en toen kreeg je die melding? Ik zou een mail sturen naar hun support afdeling met een uitleg van je situatie, lijkt me dat het wel geregeld moet kunnen worden als die schijf in principe binnen garantie valt nog.

Kater? Eerst water, de rest komt later

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik kreeg de melding na het serial nummer ingevoerd te hebben. Stom dat ik niet aan die e-mail dacht. Heb ze gelijk even de vraag gesteld volgens hun ticket systeem. Aangezien de tijd bij hun zou ik snel antwoord moeten krijgen. Ben benieuwd ...

Verwijderd

Topicstarter
Is opgelost. Ik heb een mail gestuurd naar WD. En de garantie is verzet naar NL. Dus heb ik hem nu naar duitsland op kunnen sturen. Slotje :)