[XP]Activatietool en WLM melden geen internetverbinding

Pagina: 1
Acties:

• fustire
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 05-08-2022
Best GoTten,

Wegens problemen met de videokaart wil ik graag een nieuwe Windows installatie op een anderen partitie, installatie ging goed, verder drivers installeren ging goed, ik heb nu internetverbinding (daarom typ ik dit ook) maar Windows Live Messenger en de activatietool geven aan dat ze geen verbinding hebben. Het is geen firewall, eerst de windows firewall uitgeschakeld, zonder firewall geprobeert, ZoneAlarm geinstalleerd, weer niets. Het is vrij irritant aangezien ik heel veel zaken regel via WLM en geen microsoft software kan downloaden zonder te activeren.

Paul

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Ho! Eerst activeren als je genuine software wil downloaden ja. Dat vind ik niets meer dan terecht.
Maar wat werkt er nog wel allemaal dan? Kan je wel pingen? surfen met IE? Ik mis heel veel info.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• fustire
Surfen met IE werkt, pingen werkt, in principe werkt alles behalve activatietool en WLM.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Activeer dan even telefonisch, gratis nummer en binnen een paar minuten gebeurd :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Komt wel vaker voor dat internet gewoon werkt maar je niet kan activeren. Idd gewoon ff bellen.

• fustire
Het werkt al 2 dagen niet, het gaat me ook om WLM, na een beetje research ben ik erachter gekomen dat het de systeemklok waarschijnlijk is, deze heb ik na een BIOS reset handmatig weer ingesteld. Synchroniseren lukt echter niet.

EDIT: Gefixt, systeemklok liep 3 jaar achter 8)7 |:(

[ Voor 11% gewijzigd door fustire op 25-07-2007 18:54 ]

Pagina: 1