Toon posts:

Audio rename software gezocht

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik had een klein vraagje, ik heb een hele muziekcollectie, maar deze is volledig op nummer (bvb 571.mp3) gesorteerd (dus in de titel zit géén vermelding van de artiest en titel). Nu staat deze wel bij eigenschappen -> samenvatting, en op deze manier zijn alle bestandsnamen ook af te lezen via bvb Winamp.

Nu vroeg ik me af of er een softwarepakket bestaat waar je het bestand kan renamen, dus van nummer naar artiest - titel...

Ik heb al verschillende pakketten geprobeerd, maar ik kom niet verder dan gewoon de bestandsnaam aan te passen, maar dit heeft natuurlijk geen zin, omdat de bestandsnaam gewoon een nummer is.

Is er iemand die mij aan een link kan helpen?

Hartelijk dank alvast!
Jim

Verwijderd

[google=mp3 tagger] ;)
Rename an mp3 based on the fields in the mp3 tag, or create a tag on the mp3 based on the name of the mp3.

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2007 15:19 ]

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:16

Nakebod

Nope.

En hoe erg heb jij wel niet gezocht zodat je Tag&Rename niet eens tegen bent gekomen?

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT
PC2: 5800X3D + RTX 3080

• .zolder
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01-07-2025
foobar2000: rename --> %tracknumber% - %artist% - %title%

Verwijderd

Topicstarter
Ik had tag & rename al geprobeerd, maar jammergenoeg wil deze geen informatie overnemen uit het 'samenvattingsscherm'

Ik heb even een screenshot genomen: http://www.verrijt.net/screenshot.JPG

Verwijderd

Topicstarter
Heb het gevonden, via de mp3 tag's synchronisation wizard, kan je alle informatie opvragen, hartelijk dank voor jullie hulp!!

Jim
Pagina: 1