Toon posts:

.GBA openen

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Waar kun je *.GBA mee openen.

Heb van de week worms gedownload. En nu moet ik een programma hebben waar je het mee kunt openen. Heb Demon Tools + Power ISO al geprobeerd.

Dit is de bestandsnaam: 0622 - Worms World Party.gba (het zat in een .rar bestand en dat heb ik uitgepakt)

B.V.D

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:19

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Dat is een Rom, en die speel je met een emulator ;) Gooi die maar eens in google en er gaat een wereld voor je open :P

Maar dat had je ook zelf kunnen zoeken: http://www.google.nl/sear...tension&btnG=Zoeken&meta=

en verder weet je best dat wij je niet mogen helpen met emoulators en Roms, want je hebt tenslotte de Netiquette/FAQ/ Welkomst regels gelezen

.....toch :?

[ Voor 57% gewijzigd door Notna op 25-07-2007 14:58 ]

Xbox Live ID:Notna8310

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-07 07:16

E-Vix

Nu met sneeuw!

Notna schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 14:54:
Dat is een Rom, en die speel je met een emulator ;) Gooi die maar eens in google en er gaat een wereld voor je open :P

Maar dat had je ook zelf kunnen zoeken: http://www.google.nl/sear...tension&btnG=Zoeken&meta=
Om precies te zijn is het een ROM voor een GameBoy Advance... Vandaar ook de extentie .GBA

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

• n0pe
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13:52
voor zover ik weet zijn .gba files GameBoy Advance roms deze zijn te openen met GBA emulatoren bijv. VisualBoy advance

offtopic:
je hebt toch wel de originele gameboy advance game in je bezit hé?, zo niet dan valt dit onder warez.

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-04 23:18

pasta

Ondertitel

Naast dat er gewoon in de CSA FAQ staat hoe je een bestand met extensie .xyz moet openen zijn roms overigens ook nog eens illegaal en een verboden onderwerp op GoT. :)

Signature

Dit topic is gesloten.