Toon posts:

Intel Duo Core T5500 en of T7200

Pagina: 1
Acties:
  • 123 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik stond op het punt om een acer Aspire 9815 wkhib aan te schaffen welke blijkbaar niet meer leverbaar is. Nu heb ik als alternatief de Aspire 9813 wkmi waarbij een essentieel verschil is de dual core processor. Bij de 9813 is dit Intel dual core T5500 en bij de 9815 Intel dual core T7200.

Kan iemand mij vertellen of ik veel zal verliezen op het verschil T5500 of T7200.

Thanks

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:50
Wat heb je al geGoT, gegoogle'd, onderzocht, etc?

Verwijderd

Topicstarter
Dit is de eerste ingang van welke ik heb begrepen een van de beste, vandaar dat ik via dit forum mijn vraag deponeer.

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Het antwoord is simpelweg in reviews te vinden. Je geeft zelf al aan niet te hebben gezocht alvorens hier je 'vraag te deponeren', wat wel de bedoeling is. Ga dus eerst zelf eens aan de slag. :)

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT
PC2: 5800X3D + RTX 3080

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-05 22:52

DarkSide

theres no place like ::1

Het is de bedoeling dat men niet kwakkeloos vragen stelt op dit forum. We stellen het op prijs als je zelf ook wat dingen uitzoekt. Google bv is een hele goede. Google is your friend zeg ik altijd.

omdat je nieuw bent een beetje hulp gegeven.
http://www.intel.com/prod...re2duo/specifications.htm
hier staan de verschillen. Kan je zelf kijken wat beter is.

ps welkom. En voortaan even wat meer initiatief tonen....

[ Voor 13% gewijzigd door DarkSide op 25-07-2007 14:33 ]

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 14:25:
Dit is de eerste ingang van welke ik heb begrepen een van de beste, vandaar dat ik via dit forum mijn vraag deponeer.
Dit forum is bedoelt voor vragen waar je zelf echt niet uitkomt nadat je gezocht en geprobeerd hebt. Deze vraag die je nu stelt kan je makkelijk zelf beantwoorden door te zoeken naar reviews en andere testen over het product.

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-05 23:17

mvds

Totally awesome!

Ach, ik ben in een goede bui :)

Je hebt bij de Core2Duo van Intel de mobiele versie. Die is aangeduid dmv een T voor het nummer. En dan geeft het eerste nummer de serie aan, het instapmodel is de T1xxx/T2xxx, dan komt de T5xxx, en dan komt de T7xxx.

De T5500 doet zijn werk op 1.66Ghz en heeft 2MB cache
De T7200 op 2Ghz en heeft 4MB cache

Welke zou beter zijn denk je zelf? ;)

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-05 17:39
Ja de T7200 is beter, lijkt me eigenlijk vrij logisch.
Maar ik heb hier een T2080 die ook al zeer snel is hoor :) dus zoveel zal het niet uitmaken.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

DarkSide schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 14:32:
Het is de bedoeling dat men niet kwakkeloos vragen stelt op dit forum. We stellen het op prijs als je zelf ook wat dingen uitzoekt. Google bv is een hele goede. Google is your friend zeg ik altijd.

omdat je nieuw bent een beetje hulp gegeven.
http://www.intel.com/prod...re2duo/specifications.htm
hier staan de verschillen. Kan je zelf kijken wat beter is.

ps welkom. En voortaan even wat meer initiatief tonen....
^^

* dion_b is with stupid :z

Rest alleen nog een slotje

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.