he ik heb kabelinternet via sonera.Zoals jullie misschien weten is dit niet de sneltse.Of vinden jullie hem wel goed?en de help lijn is al helemaal niks.dat wou ik ff kwijt
GebruikalsjeblieftvoortaangewoonevenwatleestekenseninterpunctiezodathetverhaalLEESBAARis.....
Ennuh deze mag niet [IT].
Ennuh deze mag niet [IT].
Verwijderd
Ja hebben wij ook en nog nooit problemen mee gehad.Op vrijdag 09 februari 2001 18:39 schreef skools het volgende:
he ik heb kabelinternet via sonera.Zoals jullie misschien weten is dit niet de sneltse.Of vinden jullie hem wel goed?en de help lijn is al helemaal niks.dat wou ik ff kwijt
Ik weet niet of het uitmaakt maar wij hebben wel een professioneel abonnement (250MB)
Ik zit ook bij Sonera (voorheen Quicknet hier in Rotterdam) maar het toch weinig te klagen.
De nieuwsgroepen staan vol met klachten over lage snelheden en veel uitval maar ik haal altjid 64k/s (harder gaat het helaas niet) en het ligt misschien 1 keer in de maand plat.
Over het algemeen best tevreden dus.
De nieuwsgroepen staan vol met klachten over lage snelheden en veel uitval maar ik haal altjid 64k/s (harder gaat het helaas niet) en het ligt misschien 1 keer in de maand plat.
Over het algemeen best tevreden dus.
Verwijderd
Same here, downloads gaan met Flashget vaak genoeg 60 Kb/s, en hij ligt hier niet vaak plat, oftewel; Ik ben tevreden
ik heb hier sonera in zwijndrecht maar met dap haal ik de 150
. ik heb niet de klagen als ik alles hoor van chello en @home.
Ik zit hier in de de Haarlemmermeer en ik ben nu echt vrezelijk verbaasd.
De laatste tijd haalde ik niet meer dan 0.5Kb/sec. Nu is Sonera Snel! En dat zijn eigenlijk 2 woorden die niet in 1 zin passen.
En niet alleen op 1 site, alles is snel, downloaden, internetten..
* Bas_f vind het vreemd!
De laatste tijd haalde ik niet meer dan 0.5Kb/sec. Nu is Sonera Snel! En dat zijn eigenlijk 2 woorden die niet in 1 zin passen.
En niet alleen op 1 site, alles is snel, downloaden, internetten..
* Bas_f vind het vreemd!
...
IK woon in Alkmaar en heb ook SLOWnera! Ik heb vandaag wel een probleem! Mijn icq doet het niet terwijl icq niet down is (van vrienden gehoord) en ik kan niet CS-en. Hij refreshed de server in mijn gamespy list niet en ik kan niet in loggen in een CS server. Raar, maar waar. :(:(
Zijn ze aan het kloetn ofzo daar bij sonera, want ik kan wel gewoon surfen over het net!!
Zijn ze aan het kloetn ofzo daar bij sonera, want ik kan wel gewoon surfen over het net!!
The "real" Champ will always be The Champ
Verwijderd
Ja ik weet waar je het over hebt.... Maar GoT is ook bijna de enige site waar ik op terecht kan. Zware sites of sitejes uit Verweggistan kan íe al niet meer aan.Op zaterdag 10 februari 2001 17:26 schreef The Champ het volgende:
IK woon in Alkmaar en heb ook SLOWnera! Ik heb vandaag wel een probleem! Mijn icq doet het niet terwijl icq niet down is (van vrienden gehoord) en ik kan niet CS-en. Hij refreshed de server in mijn gamespy list niet en ik kan niet in loggen in een CS server. Raar, maar waar. :(:(
ICQ en MSN zijn ook niet meer online te krijgen.
Wat voor een modem heb je eigenlijk??? (Ik heb een futuremodem btw)
Ik heb een Surf Board........ dat is niet de aller oudste maar eentje daarna geloof ik!
Maar ik hoorde net dat een vriend van mij ook hier last van heeft.
:r:r:r
Maar ik hoorde net dat een vriend van mij ook hier last van heeft.
:r:r:r
The "real" Champ will always be The Champ
ja, ik heb daar net een topic over geopend.
ik kan amper nog op amerikaanse sites komen, en ook icq werkt niet..
sonera is
ik kan amper nog op amerikaanse sites komen, en ook icq werkt niet..
sonera is
http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.
Pagina: 1