c toets werkt niet goed bij games

Pagina: 1
Acties:

• foxsailor
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14-02-2025
Hallo luitjes.

Ik heb een probleem welke jullie misschien voor op kunnen lossen. De c toets werkt niet goed tijdens het spelen van games. Shift c e.d. werkt wel, maar alleen c niet. Ik heb al gezocht op het forum en bij de fabrikant, logitech, zelf maar kan niks vinden. Het betrefd een standaard logitech toetsenbord. Alvast bedankt!

Grtz,

foxsailor

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Achterhaal eerst eens waar het probleem zit, in de software of in de hardware. Probeer dus eens een ander keyboard, en probeer je keyboard eens op een ander systeem danwel OS (boot desnoods eens een livelinux distro of doe een reinstall).

• foxsailor
Het probleem lijkt mij softwarematig. Het doet zich alleen voor bij games. In word of IE is erg geen enkel probleem. Tis lastig omdat ik bij het inloggen bij bepaalde games de c nodig heb. Door eerst capslock en daarna shift-c te doen lukt het wel weer, maar das een beetje omslachtig toch?

• P-Storm
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-04 14:34
Misschien ligt het eraan dat hij een andere toetsenbordindeling instelt bij games, kan je alle andere toetsen een keer langs gaan om te kijken of die kloppen. anders heb je een of andere profile dat hij tijdens games naar azerty gaat. (of een andere indeling 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door P-Storm op 25-07-2007 13:00 ]

• foxsailor
Heb de gehele ochtend verscheidene spellen gespeeld, en heb niks raars kunnen ontdekken in welke toets(encombinatie) dan ook. Alles doet het verder prima, alleen die c toets

• P-Storm
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-04 14:34
Heb je misschien een ander toetsenbord die je kan proberen, dan kan je zeker uitsluiten dat je toetsenbord kan uitsluiten. Enigste wat ik niet zag is welke toetsenbord je precies hebt, alleen dat het van logitech is. Of als het kan die toetsenbord aansluiten op een andere computer, al denk ik dat er daar weinig mis is.

Andere mogelijkheid is dat de software brak is, al geprobeerd om alleen je toetsenbord aan te luisten zonder de drivers?

• foxsailor
heb geen mogelijkheid om een tb te lenen, of deze ergens anders te proberen. Zal es kijken of ik iets met drivers oid kan.Type tb is logitech deluxe 250

• Dukey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-04 22:43

Dukey

Ik heb dit getypt hier -->

foxsailor schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 13:44:
heb geen mogelijkheid om een tb te lenen, of deze ergens anders te proberen. Zal es kijken of ik iets met drivers oid kan.Type tb is logitech deluxe 250
Woon je in Timboektoe ofzo?

Idd toetsenbord omwisselen. Heb je misschien stickey keys aanstaan?

Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)

Pagina: 1