Outlook ververst publieke agenda niet

Pagina: 1
Acties:

• mbr99
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-02-2022
Hi allen,

Ik heb een 2-tal netwerken voorzien van Exchange 2003 SP2. Momentaal draaien alle clients en inkomende en uitgaande mail prima. Ik stuiter echter bij beide (gescheiden) netwerken op een vreemd gedrag.

In de publieke mappen heb ik een centrale agenda gemaakt waar alle medewerkers in mogen lezen en schrijven. Mbv Outlook (2002 / 2003) kunnen zij die openen en bekijken en ermee werken. Het vreemde is dat niet iedereen de afspraken kan zien die een ander in die centrale agenda gemaakt heeft. Het gedrag doet zich ook niet voor op alle clients. Ik kan er geen echte logica in terugvinden waarom wel bij de ene en niet bij de andere.

Soms wil het ook wel eens werken door Outlook af te sluiten / starten en dan zie je de items weer wel, maar dus niet altijd.

Kent iemand dit probleem?

Marcel

Marcel

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Staan die public folders op een enkele server, of worden ze tussen meerdere Exchangeservers gerepliceerd?
Welke versies van Windows gebruik je? Client en servers?
Alle service packs voor Office/Windows ook toegepast?
Nog meldingen in de eventlogs?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• mbr99
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-02-2022
Nee geen replicaservers.

Vond wel een item voor outlook 2002, na patchen zijn die bij en zien ze de items. 2003 niet, moet het dus ergens daarin zoeken. misschien caching ....

Marcel