Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• t_captain
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20-11 16:48
Het kantoor is niet alleen de plek waar je je baas blij maakt met de mooiste code en de strakste timelines,het is ook de plek waar je een flink deel van je leven doorbrengt :)

Deze topic wil juist die andere kant belichten: wat kun je allemaal op kantoor doen om de tijd plezierig door te komen? -- Anekdotes, foto's video's e.d. gevraagd. Mag best een beetje melig zodat we aanstaande vrijdagmiddag een leuke collectie bijeen hebben >:)

Om de spits af te bijten:

Office Baseball http://one.revver.com/watch/250079

• Redshark
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11 21:00
Er is zelfs een compleet boek, iets van 'Leuke dingen doen in de baas z'n tijd', kost je een tientje en alleen al van het lezen lig je krom van het lachen :)

• ajhaverkamp
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-11 23:56

ajhaverkamp

gewoon Arjan

Basisdingen zoals een radio en wat plantjes. En sinds pasen hangen er nog steeds 3 paashazen en een paaskip aan het plafond.

This footer is intentionally left blank

• Yalopa
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yalopa

Less is more!

t_captain schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 10:26:
H: wat kun je allemaal op kantoor doen om de tijd plezierig door te komen?
Ik doe mn werk graag :p Maar wat sociaal gepraat met users is ook altijd leuk. Activiteiten doen we hier niet echt. Een radio vind ik echt storend, het leid af en gwoonlijk haat ik het hersenloze geblaat / slechte muziek dat er te horen valt. Blij dat ik nu op een bureau zit waar geen radio is.

LOL @ basebal trouwens :p

You don't need eyes to see, you need vision

• N3oC
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13:28
Radio gaat nog wel, als het maar geen Q-Music is, ik ken de volgorde van de nummer bijna uit mijn hoofd. We waren met alle aanwezigen afglopen weken bezig met het raden van 'het geluid'. Dat houd je wel bezig.

Verder, tafelvoetbal oid is altijd wel goed te doen.

https://www.linkedin.com/in/coenversluis || http://www.judovianen.nl

• MiramarVTM
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13:37
N3oC schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 01:06:
Radio gaat nog wel, als het maar geen Q-Music is, ik ken de volgorde van de nummer bijna uit mijn hoofd. We waren met alle aanwezigen afglopen weken bezig met het raden van 'het geluid'. Dat houd je wel bezig.

Verder, tafelvoetbal oid is altijd wel goed te doen.
Stanleymes :P

• _Arthur
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:55

_Arthur

blub

Tafelvoetbal _/-\o_

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:40
Hint: het is niet de HK hier ;)

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
  • Dartboard: regelmatig een potje "killer" om wat te ontspannen. Werkt goed tegen RSI (ik roep maar wat: is in ieder geval een goed excuus om een kleine 10 minuten pijltjes te gooien :)
  • Koelkast: goed gevuld met allerlei verse waren, ook materiaal voor gebruik in...
  • Magnetron/oven-combi: om de warme hapjes in op te warmen, voor tussendoor of voor je lunch, ontbijt, avondeten.
Radio is a big no-no. Veel te irritant. Koptelefoons zijn wel in grote getale aanwezig ;)

Verwijderd

Bij mij op kantoor maakt iemand wekelijks een fikse partij haring schoon in de baas z'n tijd om aan de collega's te verkopen. :9 8)7

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-11 10:34
Kletsen, ouwehoeren en mensen opruien zijn voor mij genoeg manieren om de dag door te komen.

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:25

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

@Bootstrap: Volgens mij hebben we een winnaar. ;)

Hier is het toch geregeld even leuk om te kijken wat voor laag uitgesneden outfit de hoogblonde receptioniste met pronte voorgevel nu weer heeft aangetrokken om de boel op kantoor wat levendiger te maken. Het is ook interessant te zien hoeveel dagen de loodgieters nodig hadden om een pijpje aan te leggen en hoe vaak ze wel niet, langs de receptie, naar de auto moesten voor een gereedschapje. ;)

Verder gelukkig geen radio, wel collega's met telco's (voor het raam gekke bekken trekken als ze met een VP of Sales aan de lijn hangen o.i.d. ;)) en geregeld koffiegeleuter. We hebben wel een gezellig kantoor.

[ Voor 19% gewijzigd door Hillie op 28-07-2007 19:45 ]

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

• zomertje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-11 21:42

zomertje

Barisax knorretje

Melige praat: Mijn collega had donderdag toch echt zo'n last van zijn API, je zou er bijna van gaan boeren :p

[ Voor 3% gewijzigd door zomertje op 28-07-2007 20:02 . Reden: stick to the facts, t was donderdag :P ]

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun

• Beugelfles
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14:46

Beugelfles

I love rusty spoons

Uitgebreid in een verborgen venster de Tour volgen en dan als er iets spannends gebeurd toevallig even buurten en kletesen. Doe dit zef overigens niet, ik hou niet van de tour.

Officesoccer: Als je tegenoverelkaar zit. Allebei een doel achter je stoel en dan vrolijk een balletje trappen onder de bureaus

Specs "It don't mean a thing if it ain't got that swing!"...

Verwijderd

Ik heb een bak mp3tjes op m'n pc en als ik me verveel dan schakel ik gewoon mn telefoon in de 1e-lijns groep en bellen allemaal mensen me om gezellig met me te praten over hun wachtwoord, hun computerproblemen of hun ontevredenheid met het nieuwe IT beleid...

Als ook niemand met me wil bellen heb ik nog wel een bosje .pdf files om door te spitten met cursus materiaal die ik kan gaan omschrijven tot voor de zombies begrijpbare HOWTO documenten.
Omdat m'n eigen team voor een deel zelf ook zombie neigingen heeft schrijf ik helaas ook working documents voor m'n eigen afdeling om 1e lijns mensen die dat hun hele verdere leven gaan doen (ze zitten aan hun kennisplafond geloof ik) te instruëren in de complexe wereld van Windows XP... :/

Spielerij doe ik thuis, niet op kantoor. Met mijn overuren saldo wil ik de discussie of dat zinvol bestede tijd was niet voeren.
Pagina: 1