Toon posts:

core duo 2 intel 4300

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Na lang wikken en wegen ben ik toch maar een nieuw moederbord gaan halen.
en ja je leest het goed een asrock 775i65g.
Voor dat ik jullie ga vermoeien met de foutjes die ik tegenkom zal ik eerst even wat van mij zelf vertellen.
Mijn naam is rene en test in mijn vrije tijd voor andere mensen software van de meest uit een lopende zaken.
Wel nu waar loop ik nu eigenlijk met mijn nieuw moederbord tegen aan?
Tijdens het opstarten schakeld de pc zich uit om daarna naar ongeveer 5 seconden toch weer op te starten en probleem loos zijn werk te verrichten.
Hieronder een staatje van wat ik allemaal in die kast heb gezet.

twee branders:cd/dvd
een afspeler:dvd
twee harde schijven a 120/200 gb verdeeld in partieties van plus minus 45 gb
kaartlezer apacher
videokaart saphire 1650 (512 mb agp 8x
geheugen 1024(kingston
kast a open
intel core duo 2 4300

als iemand weet hoe dit komt laat mij dit dan even weten.
ps voeding is 450 w/en bios is van de laatste versie.

groet rene :*)

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:49
Merk voeding? Wat heb je zelf al geprobeerd? Andere voeding geprobeerd?
Waarom staat je processor als topictitel terwijl het helemaal niet daarover gaat?

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:24

aex351

I am the one

Volgens mij hoort die functionaliteit onder het kopje "By Design". Mijn moederbord de DS3 doet precies hetzelfde, gaat 1 seconden aan/uit om vervolgens in 1 keer goed op te starten. Dit gebeurd volgens mij wanneer je de PC uitschakelt en de stroom er vanaf haalt.

< dit stukje webruimte is te huur >

• dragonballz
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-02-2025
Dit is inderdaad een bekend verschijnsel. Het heet Power Supply Delay om overload te voorkomen. 5 seconde is wel lang. Meestal is het 1 a 2 seconde. Probeer anders connectors te verplaatsen, misschien helpt dat?

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-05 17:58

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

dragonballz schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 01:49:
Dit is inderdaad een bekend verschijnsel. Het heet Power Supply Delay om overload te voorkomen. 5 seconde is wel lang. Meestal is het 1 a 2 seconde. Probeer anders connectors te verplaatsen, misschien helpt dat?
Asrock borden staan echter wel bekend om langzaam op te booten.

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-12-2025

mad_max234

AMD Athlon II M320

Lees de regels nu eerst, anders heb je hier ook weer een slotje op zitten. En vraag een topic titel fixe aan, want die gaat weer niet over het onderwerp.

En voorstellen hoeft hier niet, en groeten doen we ook niet.Wij tweakers groeten elkaar door elkaar te helpen. ;)

[ Voor 27% gewijzigd door mad_max234 op 25-07-2007 02:02 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:13

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

We zijn toch echt een stuk meer geinteresseerd in wat je zelf allemaal op basis van Hangen en Opstartproblemen troubleshooter uitgeprobeerd hebt en wat er toen gebeurde dan hoe je heet wel opmerkelijk, een naam dat zonder hoofdletter geschreven wordt... en wat je dagelijkse bezigheden zijn.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.