Sennheiser PC150 Headset kraakt

Pagina: 1
Acties:
  • 271 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23-12 22:16

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Topicstarter
Hallo,

Ik heb problemen met mijn headset de Sennheiser PC150.
Het geluid en de microfoon doen het in principe gewoon goed.
maar indien ik het ''afstandbedieningkje'' gebruik om mijn microfoon te '' muten'' begint hij heeeel erg te kraken.
Nu vraag ik mijn af of dit aan de headset ligt ... breuk in de kabel , afstandbedieninkje brak..

Ik heb net een nieuwe pc en op mijn oude deed hij het niet ... specs van mijn pc :

Asus commando met raiser geluidskaartje erbij ( veroorzaker ) ?
Intel C2D E6600
HD 2900 XT
PC150 headset
drivers natuurlijk geinstalleerd

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

• Patriek
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 22:53

Patriek

edit koning

PC150 afstandsbedieninkje? Bedoel je niet gewoon de volumeregelaar / mutertje die in de draad verwerkt zit? Als het gewoon goed werkt tot je aan die regelaar komt, is het idd gewoon je headset die niet goed meer is. Je zou dat tussenstukje er wel uit kunnen slopen en gewoon in je software je volume regelen?

btw, een raiser kaartje? bedoel je een Razer Barracuda?

beetje vage post maat

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23-12 22:16

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Topicstarter
Voor de duidelijkheid...

De PC150 Headset van Sennheiser beschikt inderdaad over die Volumeregelaar en die mute switch ( Wat ik in de TS ''afstandsbedieninkje'' noem.

Ben er achter gekomen dat als de microfoon 100% correct werkt en ik vervolgens de mute schakelaar omzet dat dan de microfoon niet mute maar integendeel juist heel hard begint te kraken.
Als ik de schakelaar terug zet gaat het geluid gewoon door . Mijn stem komt er wel doorheen maar het geluid is echt niet om aan te horen.

Pas als ik een Reboot uitvoer werkt de mircofoon weer.
Ik wil graag dit mute switchje kunnen gebruiken , weet iemand hoe ik dit kan repareren of is dit niet mogelijk.

Over mijn geluidskaart.
De Asus commando heeft geen audio aansluitingen in de standaard backplate zitten , daarvoor in de plaats hebben ze een klein PCI-E 1 raiser kaartje die je monteerd ( dus geen barracuda :S)

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ