Toon posts:

vaag beeld 8800GTS 320MB

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb sinds vandaag mijn 8800GTS geinstalleerd, Na de driver wissel heb ik last van een vaag beeld op mijn scherm. windows geeft aan dat de resolutie 1440x900 is, terwijl het menu in het beeldscherm zegt dat het maar op 1280x1024 staat. Dit geeft een zeer wazig beeld waarbij de letters nog net leesbaar zijn. Weet iemand een oplossing?

• DJMurtz
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-05 11:51
Dat vage komt (waarscijnlijk) omdat je een TFT scherm hebt die een bepaalde native resolutie ondersteund, alles daarboven of daaronder geeft inderdaad wazig(er) beeld. Ik begrijp alleen niet wat je bedoeld met het "beeldscherm menu"?

misschien overbodig, maar kan je scherm wel 1440x900 aan?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Wat is de native resolutie van je monitor? Als dat 2180*1024 is zal 1440*900 er natuurlijk brak uit zien. En dat heeft neits te maken met de videokaart, wel met je monitor.

• xenonNn
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-06 13:35
Ik zou geen idee hebben jou zou even driver kunnen unistallen en daarna nog Driver Cleaner eroverheen gooien zodat alles weg is en dan driver weer installeren..

Worth a try.

Ik zeg altijd maar zoo............................................................................. dat is korter dan dierentuin

Verwijderd

Topicstarter
mijn scherm kan 1440x900 aan. het is een 19"widescreen
als ik in het menu van het scherm kijk ( waar je inkomt met een knopje aan de zijkant van het scherm) zie ik dat het maar op 1280x1024 staat. ik zal driver cleaner wel ff overheen vegen...

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2007 22:55 ]

Verwijderd

Topicstarter
ik zie dat ik een oudere driver gebruik 158.22, na wat speurwerk naar een beta driver zie ik dit in de release notes van de beta driver staan : fixed a problem with flatpanel scaling. ik ga dit nu even proberen.

Update :het probleem is opgelost :) bedankt voor jullie hulp _/-\o_ !!!

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2007 23:25 ]

• xenonNn
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-06 13:35
Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 23:13:
ik zie dat ik een oudere driver gebruik 158.22, na wat speurwerk naar een beta driver zie ik dit in de release notes van de beta driver staan : fixed a problem with flatpanel scaling. ik ga dit nu even proberen.

Update :het probleem is opgelost :) bedankt voor jullie hulp _/-\o_ !!!
Beter :)
Topic ken gesloten wordeeeee

Ik zeg altijd maar zoo............................................................................. dat is korter dan dierentuin

Pagina: 1