Toon posts:

is de nbaamhallo allenmaal/

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
even voorstellen

Rene is de naam.
Ik ben een software tester:
Nu val ik maar gelijk met de deur in huis,wie heeft er ook een asrock mobo:775i65g.
Ik wil graag weten of er nog meer mensen zijn die problemen hebben met opstarten.
Bij mij gebeurt het volgende ik druk de start knop in en deze mobo start dan om na 5 seconden er mee te kappen en daarna gelijk weer op te starten en feiloos te werken.
ps dit gebeurt niet dagelijks.
benchmark geeft geen fouten aan.

met vriendelijke groet rene

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Hoi, Welkom op Got.

Ik zou zeggen, begin eens met Hangen en Opstartproblemen troubleshooter door te nemen. Gezien het een Asrock is zou het kunnen dat er al wat Elcos gaar zijn, ze gebruiken immers budget onderdelen voor hun bordjes. Andere mogelijkheid is je voeding, kijk daar dus ook eens naar.

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Ik heb hier een 775i65GV (zelfde, maar dan met on-board video), maar ik heb nergens problemen mee, dat is echt een superopstarter, ondanks dat ik voor een langzame boot (alles testen) gekozen heb.

Ik zou als eerste de voeding verdenken, heb je al getest met een andere voeding?
En na hoe lang uitstaan heb je de problemen? na een nacht uitstaan, of treden ze al na een uur uitstaan al op?

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• DJMurtz
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-05 11:51
Ik heb vroeger ook een dergelijk probleem gehad, mijn voeding bleek toen onvoldoende en van een slecht merk (Qtek dacht ik), hierdoor herstarte de PC in de eerste paar secondes omdat er een te grote stroomstoot door het moederbord ging bij het aanzetten. Na enkele seconden was de stroomtoevoer goed en starte de PC ook op.

Als dit ook bij jou het geval is zou ik als de wiedeweerga een nieuwe voeding aanschaffen, je andere onderdelen houden dit soort geintjes namelijk niet lang vol.

offtopic:
altijd leuk om een internetleek tegen te komen op een forum ;)

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-05 21:33
@Resistor
Juist door alle tests en daarmee het trage opstarten zou je dergelijke problemen kunnen voorkomen. Je vermijdt dat je de spanningsdip door het opstarten van je harde schijven (bij een slechte voeding) tijdens het booten hebt, maar gedurende de post waar dit, blijkbaar, minder kwaad kan.

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-12-2025

mad_max234

AMD Athlon II M320

Wat een goed topic titel, er zijn wat regels hier op GoT neem ze even door. ;)

Welkom op GoT

[ Voor 9% gewijzigd door mad_max234 op 24-07-2007 23:42 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welkom op GoT :)

Toen je je aanmeldde kreeg je een scherm met registratievoorwaarden te zien waar je je accoord EN bekend mee verklaarde. Ga die aub snel even herlezen, want dit strookt er niet bepaald mee...

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.