thermaltake extreme spirit 2 op asus p5n32-e sli

Pagina: 1
Acties:

• knoore
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 19:23
ik vroeg me af of dit past. En zo ja hoe moet ik deze monteren. Kan ik dat boven np het koper plakken, of moet ik dan het koper weghalen?

En nog iets, ocz 1066 mhz plat. Sli ready, is dat een goede keuze voor ram?

Verwijderd

Ligt er aan hoe ver je wil overclocken. Alles boven de 1:1 FSB/Geheugen divider merk je niet.

• knoore
Ok, dan zit ik dus aan mijn max qua freq. kan ik misschien ook de latency opkrikken (dus verlagen :P)?

En hoe zit het met de extreme spirit 2 op dit moederbord?
Op de foto is een Ai logo te zien, ik neem aan dat dit de north bridge is? ;)
Nu vraag ik me af, kan ik hier de northbridge koeler opplakken? of moet ik de hele heatpipe eraf halen om vervolgens de northbrigde koeler op de northbridge te plakken?

Afbeeldingslocatie: http://www.asus.com/999/images/products/1459/1459_l.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door knoore op 25-07-2007 00:54 ]

• Woodsy
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 31-01 20:23
Dat is de southbridge, de northbridge is die met de vinnetjes.

En je moet die constructie weghalen, of een los fannetjes erop zetten. Persoonlijk had ik dat 2e maar gedaan als je niet goed weet hoe het allemaal werkt en moet. Heb het onlangs gedaan en prettig is anders als je niet gewend bent te rommelen met je PC. Bovendien zijn je mosfets onbeschermd en moet je daar ook weer een oplossing voor vinden.

• Trinity_232
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18-07-2025
Ik heb de op de mosfets VGA-ramblokjes geplakt op mn Striker en heb op de NB en SB de Extreme Spirit II. Schijnt ook te passen als je SLI draait:

http://i4memory.com/revie...riker_hr05_ttes2_037.html

Waar hij die Swiftech ramblokjes heeft heb ik die van Thermaltake. Werkt prima scheelt flink wat graden, voor mij belangrijk want ik waterkoel de CPU. Je zult of de hele heatsink moeten verwijderen of gaan zagen, er schijnt gewoon lucht in te zitten dus er loopt niks uit.

• knoore
bedankt voor de info. Bij nader inzien laat ik het maar zoals het is.
Pagina: 1