Naatan.com - Blog & Wordpress Plugins | Divia-CMS.com (OpenSource) - Currently Recruiting!
Echter, er zijn uitzonderingen, maar dat zijn dingen 'van de community'. WhatPulse, Last.FM, en een game die hier gemaakt worden zijn hier voorbeelden van. Die zijn niet 'zomaar' toegelaten; voor echt recruitment moet ook daar contact met mods opgenomen worden.
[ Voor 20% gewijzigd door TheZeroorez op 24-07-2007 22:15 ]
Naatan.com - Blog & Wordpress Plugins | Divia-CMS.com (OpenSource) - Currently Recruiting!
Hold your horses. Recruitment voor een Open Source project hebben we wel 'ns toegelaten hoor. Werving van bedrijven is per definitie niet toegestaan, maar voor een Open Source project hangt het van andere zaken af.TheZeroorez schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 21:43:
Nee, mag niet.
Ik weet alleen niet meer wel OS-project het was.
Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Maak daar maar prgmods@tweakers.net van, die pwmods is voornamelijk een spamvanger.moto-moi schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 23:52:
of pwmods@
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Het gaat naar dezelfde plek toe-NMe- schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 02:04:
Maak daar maar prgmods@tweakers.net van, die pwmods is voornamelijk een spamvanger.
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
het is natuurlijk wél toegestaan, enkel op de daarvoor bestemde plekmOrPhie schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 22:11:
[
Werving van bedrijven is per definitie niet toegestaan
Overigens, bij een open source project kan ik me voorstellen dat iemand bv en thread opstelt om een bepaald aspect van zijn applicatie toe te lichten (natuurlij met toestemming van de mods) en daarbij ook indirekt een verzoek doet of mensen die intersse hebben eraan mee te helpen zich kunnen melden..
Op die manier krijg je én mogelijk een interssante en leuke thread, en anderszijds kan het ook leiden tot mogelijk aanmelding van geintersseerden
Bij een groot forum als GoT, met een zeer snelle omlooptijd van threads en informatie, is het ondoenlijk om enkel passieve 'verzoekjes' te plaatsen, domweg omdat die, als zo'n thread niet 'levend' gehouden worden, héél snel wegzakken en nutteloos verdwijnen
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Neh.. openFrag is ooit eens gestart als /13 groepsproject.
>> \[3d Game Project] OpenFRAG * Het ging door onder de noemer groepsproject en is langzaam maar zeker veranderd in een losstaand project (eigen site, eigen forum). Aan het eind van het liedje is het topic vanwege 'werving' gesloten. Aan de hand van dat topic zou ik zeggen dat werving niet is toegestaan. Maarja, dat was toen..
Eigenlijk ben ik zelf wel geinteresseerd in projecten waar tweakers aan mee doen. Ik wil graag weten wat er leeft en zelf eventueel ook meehelpen aan projecten. Het probleem van een site als sourceForge is dat je door de bomen het bos niet meer ziet. Wmb doen!
[ Voor 19% gewijzigd door HawVer op 25-07-2007 12:28 ]
http://hawvie.deviantart.com/
Owja, dat klopt.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.