Toon posts:

Één Programma om een DVD te branden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi,
Is er een Programma, waarmee je redelijk makelijk, films met ondertiteling en evt. een menu kan branden?
Ik gebruik nu namelijk allerlei kleine programma's maar daar gaat geregeld nog al wat fout mee, dus daarom mijn vraag of er een programma bestaat waarmee je deze dingen in één geheel kan branden.

BvD Martijn

Verwijderd

Nero?

Verwijderd

Topicstarter
Welk icoontje meot ik dan kiezen onder het tabblad ''Foto en Video''?

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:28

voodooless

Sound is no voodoo!

Tja, dit soort dingen zijn wel heel erg basic. Er zijn op internet vele guides te vinden voor verschillende programma's, zo moeilijk kan het dus niet zijn. Verder hebben we geen idee wat jij al geprobeerd hebt en wat er allemaal fout gaat, dat is dus zeker niet handig.

Kortom: er wordt echt meer inzet van je verwacht. Wat heb je al zelf uitgevonden en getest en waarom ging het fout? Ik denk dat je daar veel verder mee komt dan deze vage vraag.

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-02 07:35
daar is maar 1 antwoord op

VSO
Convertxtotdvd
komt ook vaak langs in de meuktracker btw :)

súper fijn programma, zelfs je oma kan het doen!

• Lulukai
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06-12-2025

Lulukai

God's gift to women

Ik vind ConvertXtoDVD zeer goed, maar soms gaat het bij mij de mist in met ondertitels. Ik zie dan nog net de bovenkant van de letters en de rest is verzonken in nowhere als ik het op mijn tv bekijk. Bestaat er misschien nog een alternatief ConvertXtoDVD?

.

Verwijderd

zeus.hestia schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 11:31:
Ik vind ConvertXtoDVD zeer goed, maar soms gaat het bij mij de mist in met ondertitels. Ik zie dan nog net de bovenkant van de letters en de rest is verzonken in nowhere als ik het op mijn tv bekijk. Bestaat er misschien nog een alternatief ConvertXtoDVD?
Dat komt door de "Safe area" op je tv gok ik zo, op je computer is het waarschijnlijk wel te zien.
Zie de wiki alhier: http://en.wikipedia.org/wiki/Safe_area

Ik ken het programma niet, ik las dit topic alleen. En zag ik je probleempje, dus ik weet niet hoe je het moet oplossen, maar ik weet je probleem iig een naam te geven.

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-02 09:21
Nero Vision

Daar maak ik mn DVDs met menuutjes mee. Ondertiteling weet ik niet zeker, moet je even uitzoeken.

• Lulukai
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06-12-2025

Lulukai

God's gift to women

Verwijderd schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 10:24:
[...]

Dat komt door de "Safe area" op je tv gok ik zo, op je computer is het waarschijnlijk wel te zien.
Zie de wiki alhier: http://en.wikipedia.org/wiki/Safe_area

Ik ken het programma niet, ik las dit topic alleen. En zag ik je probleempje, dus ik weet niet hoe je het moet oplossen, maar ik weet je probleem iig een naam te geven.
Een moderne tv zou het probleem moeten oplossen?

.

Pagina: 1