Toon posts:

[PC] Logitech MOMO Racing

Pagina: 1
Acties:
  • 389 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zich erg geinteresseerd in dit bekende racestuur voor de PC. Aangezien ik hem nog niet heb gekocht en ik bang ben voor de hoogte die hij aankan zou ik graag willen weten welke hoogte die klem die er aan vast zit aan kan. Mijn vorige racestuur was een thrustmaster en die past dus niet om mijn bureau heen. Ik heb in totaal een hoogte van 8 cm die ik moet overbruggen. Mijn bureau is dus op het punt waar hij vast komt dus 8 cm dik of hoog.

Afbeeldingslocatie: http://membres.lycos.fr/dbzlegends/1391.1.0.jpg

Het lijkt me dat hij het wel kan overbruggen, maar is er iemand die hem heeft en die het kan verifiëren. En kan je er in alle spellen gebruik van maken? Bijvoorbeeld DTM 3, NFS enzo. Handleiding van hem kan ik niet vinden, alleen drivers..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dit stuurtje, pracht van een stuurtje :)
Helaas is de maximale afstand tussen de bak van het stuur en die grote vijs in het midden 7cm
Een bureau dikker als dat gaat niet echt lukken vrees ik.

is wel lastig voor je natuurlijk :/ moest ik een stuurtje tegenkomen die dit aankan laat ik het zeker weten ;)
EDIT : de kleine klemmetjes krijg ik bij tot 4cm.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2007 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 19:14:
Ik heb dit stuurtje, pracht van een stuurtje :)
Helaas is de maximale afstand tussen de bak van het stuur en die grote vijs in het midden 7cm
Een bureau dikker als dat gaat niet echt lukken vrees ik.

is wel lastig voor je natuurlijk :/ moest ik een stuurtje tegenkomen die dit aankan laat ik het zeker weten ;)
Hmm, balen van die dikte. Gaat het net niet lukken helaas.

Bedankt als je waarschuwt als je er één tegen komt. Hoop alleen dat het van vergelijkbare kwaliteit is, want de verhalen die ik lees zijn erg positief over dit stuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is idd een goed stuurtje, spijtig dat het zo lang duurt voor de drivers voor viste x64.
Al eens gekeken voor de dfp van logitech (driving force pro) zelfde kwaliteit ongeveer en 900°
De dikte die ertussen kan weet ik helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal eens ff meten binnenkort, maar volgens mij moet dat wel meer dan 7 cm zijn gevoelsmatig .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 19:26:
Het is idd een goed stuurtje, spijtig dat het zo lang duurt voor de drivers voor viste x64.
Al eens gekeken voor de dfp van logitech (driving force pro) zelfde kwaliteit ongeveer en 900°
De dikte die ertussen kan weet ik helaas niet.
Werkt deze dan niet voor je:

http://www.logitech.com/i...l,nl?softwareid=618&osid=

64 bits driver als het goed is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puch-Maxi
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-10 23:35
En hoe zit het met de "Slijtage" van het rubber op dit stuur ? daar hoor ik veel mensen over tegenwoordig.

My favorite programming language is solder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit zijn nog niet de echte drivers ;) het zijn de 64bit xp drivers, maar de voorlopige van vista, je kan alleen niets instellen en zonder krachtveer race ik niet graag. In de loop van de zomer komen de echte drivers uit, ze weten enkel nog niet te zeggen wanneer.

Het "rubber" van het stuur is niet heel aangenaam, er is echter wel veel grip.
En verslijten, tot nu toe merk ik hier tog nog niets van. Heb het stuur al even in gebruik maar echte slijtage is nog niet merkbaar.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2012 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puch-Maxi
wat denkt TS van de "Logitech MOMO Force" deze staat als erg degelijk bekend. Maar ik vraag me af of er een tafelblad van 7 CM tussen past ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Puch-Maxi schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 20:27:
wat denkt TS van de "Logitech MOMO Force" deze staat als erg degelijk bekend. Maar ik vraag me af of er een tafelblad van 7 CM tussen past ?
Bedoel je daar niet dezelfde mee? Ik vind iig maar 1 logitech momo op de logitech site. In mijn start bedoelde ik iig de logitech momo racing force feedback wheel. ( Linkje )

Dat is degene die ik bedoel, en ik moet 7,5 a 8 cm overbruggen helaas :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:10

ThunderNet

Flits!

Mijn bureau is ook te dik (heb sinds weekje een DFP) Maar ik heb mijn monitor en toetsenbord op een andere plank geplaatst. Deze verschuif ik iets naar voren als ik wil sturen, en zet het stuurtje dan op deze plank vast :)

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puch-Maxi
Ik bedoel eigenlijk zoon monster:
http://www.hardwareluxx.d...bb=get_topic&f=8&t=000004
En als ik dit zo zie: http://www.hardwareluxx.d...et_topic&f=8&t=000004&p=3
dan zou die 7 centimeter moeten lukken !
het is een al wat ouder model maar oerdegelijk !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De momo force ziet er, buiten het ontbreken van een pook, erg goed uit.
Zeer stevig gebouwd en lederen stuur. Heb er nog niets slechts over gehoord ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2012 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Puch-Maxi schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 21:56:
Ik bedoel eigenlijk zoon monster:
http://www.hardwareluxx.d...bb=get_topic&f=8&t=000004
En als ik dit zo zie: http://www.hardwareluxx.d...et_topic&f=8&t=000004&p=3
dan zou die 7 centimeter moeten lukken !
het is een al wat ouder model maar oerdegelijk !
Ziet er wel mooi uit inderdaad, zit gelijk even te kijken voor zijn vista ondersteuning. Moet maar sowieso eens kijken of ik ze ergens in het echt kan bekijken. Zal je alleen zien dat ze overal alleen die Trust rotzooi hebben. Maar ga maar eens een dag er voor uit trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puch-Maxi
Misschien een tip, die "Old school" Logitech MOMO Force's zijn ook heel goed 2e hands te kopen ! omdat ze zo degelijk zijn en bijna geheel van leer, je moet wel iemand treffen die er niet zoveel verstand van heeft aangezien zelfs 2e hands tot 90€ gaan op marktplaats ed. :X

Pagina: 1