Hee,
ik heb op dit moment het volgende stuk code (natuurlijk meer, maar dit doet er alleen eventjes toe). :
dit werkt perfect, hij geeft netjes een table weer met de daarin ingegeven waardes. nu wil ik de hele output van deze hele table wegschrijven in een .txt (hoe omslachtig het ook klinkt, dat wil ik), maar voordat ik dat doe moet het dus goedgekeurd worden door de gebruiker, en vervolgens weggeschreven worden. het is dus de bedoeling dat het in een variable komt, zodat het weggeschreven kan worden, nou kan ik wel $variable = " Dat hele stuk code" ; doen, maar dat werkt niet omdat er for-lussen e.d. in zitten, ik wil dus alleen de output van dit stuk script wegschrijven... maar hoe?
ik heb op dit moment het volgende stuk code (natuurlijk meer, maar dit doet er alleen eventjes toe). :
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
| <? echo "<table><tr><td bgcolor='#aaaaaa' width='30'><b>Uur</b></td>" ; for ($x = 1 ; $x < $aantalw + 1; $x++) { echo "<td bgcolor='#aaaaaa' align='middle' colspan='2'> dag ".$x."</td>"; } "</tr>"; for ($y = 1 ; $y < $aantalu + 1; $y++) { $rij_kleur = ($a++ % 2) ? '#ffffff' : '#F2F2F2'; // --->; (c) Xzero :p echo "<tr bgcolor='".$rij_kleur."'><th border='1' bgcolor='#aaaaaa' valign='top' rowspan='".$aantal."'>".$y."</th>"; for ($x = 1 ; $x < $aantalw + 1; $x++) { echo "<td width='4'><b>Vak:</b></td><td>"; echo $_POST['Vak_'.$y.'_'.$x.'']; echo "</td>"; } if ($leraar == 'on') { echo "<tr bgcolor='".$rij_kleur."'>"; for ($x = 1 ; $x < $aantalw + 1; $x++) { echo "<td width='4'><b>Leraar:</b></td><td>"; echo $_POST['Leraar_'.$y.'_'.$x.'']; echo "</td>"; } echo "</tr>"; } if ($lokaal == 'on') { echo "<tr bgcolor='".$rij_kleur."'>"; for ($x = 1 ; $x < $aantalw + 1; $x++) { echo "<td width='4'><b>Lokaal:</b></td><td>"; echo $_POST['lokaal_'.$y.'_'.$x.'']; echo "</td>"; } echo "</tr>"; } if ($tijd == 'on') { echo "<tr bgcolor='".$rij_kleur."'>"; for ($x = 1 ; $x < $aantalw + 1; $x++) { echo "<td width='4'><b>Tijd:</b></td><td>"; echo $_POST['Tijd1_'.$y.'_'.$x.'']; echo "<font> - </font>"; echo $_POST['Tijd2_'.$y.'_'.$x.'']; echo "</td>"; } echo "</tr>"; } } echo "</table>"; ?> |
dit werkt perfect, hij geeft netjes een table weer met de daarin ingegeven waardes. nu wil ik de hele output van deze hele table wegschrijven in een .txt (hoe omslachtig het ook klinkt, dat wil ik), maar voordat ik dat doe moet het dus goedgekeurd worden door de gebruiker, en vervolgens weggeschreven worden. het is dus de bedoeling dat het in een variable komt, zodat het weggeschreven kan worden, nou kan ik wel $variable = " Dat hele stuk code" ; doen, maar dat werkt niet omdat er for-lussen e.d. in zitten, ik wil dus alleen de output van dit stuk script wegschrijven... maar hoe?