Wij hebben een nieuwe digitale videocamera gekocht en hier op vakantie filmpjes mee gemaakt. Nu heb ik thuis in Moviemaker alle fragmentjes achter elkaar gemonteerd, overgangen, titels etc ertussen. alles ziet er perfect uit en nu wil ik het graag op dvd branden. Dus ik kies voor publiceer video op dvd. Het programma meldt mij dat DVD Maker wordt geopend en dat de video daar in wordt geplaatst. Ik maak er zelf nog een menuutje bij (gewoon de standaard, verder niets bijzonders) en branden maar. Alleen tussen de 14% en 18% bij het coderen slaat ie telkens vast. Eerst is er geen processoractiviteit meer en dan komt er een foutmelding dat er "een onbekende fout" is opgetreden.
Ik heb ook al geprobeerd om eerst alleen het videobestand te laten coderen (dus de eerste optie in moviemaker kiezen; video geschikt maken voor het afspelen op de computer), maar hier begint ie ook niet aan...
Erg frustrerend omdat het me best een tijdje heeft gekost om alles te editten. Ik heb verder geen ander programma voor videobewerking en heb eerlijk gezegd ook weinig zin om alles opnieuw te moeten monteren in een ander programma. Weet iemand dus misschien een oplossing voor dit euvel of waar de fout zit?
Ik heb ook al geprobeerd om eerst alleen het videobestand te laten coderen (dus de eerste optie in moviemaker kiezen; video geschikt maken voor het afspelen op de computer), maar hier begint ie ook niet aan...
Erg frustrerend omdat het me best een tijdje heeft gekost om alles te editten. Ik heb verder geen ander programma voor videobewerking en heb eerlijk gezegd ook weinig zin om alles opnieuw te moeten monteren in een ander programma. Weet iemand dus misschien een oplossing voor dit euvel of waar de fout zit?