Toon posts:

Moederboard dood: hoe incredimail emails redden?

Pagina: 1
Acties:
  • 133 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
De fabrikant van mijn pc (ik zal geen namen noemen..) is al sinds april aan het klungelen met mijn splinternieuwe pc, en iedere keer gaat 't fout.
Ook nu staat mijn pc dood naast me met een overleden moederboard. Dell levert binnenkort een nieuwe pc voor me, maar ik moet in de tussentijd de info van m'n harde schijf af weten te halen.

Gelukkig had ik van vrijwel alles een goede back up.
Ook van mijn emails. Maar helaas was die back up van de maand Mei, net voordat ik vertrok naar de VS, en direct na mijn terugkomst een ruime maand later ging de pc kapot en kon ik er niet bij. Ik weet dat er flink wat belangrijke mail bij is gekomen, waar ik nu niet meer bij kan komen.

Wie weet hoe ik dit probleem op kan lossen?
Ik heb een kabel van SATA naar USB, zodat ik bestanden over kan zetten van mijn harde schijf naar mijn laptop.
Maar om een back-up te maken van Incredimail, moet het programma zelf draaien, op de harde schijf waar de bestanden staan, en DAT krijg ik dus niet voor elkaar.

Nu heb ik de map opgezocht, waar in ieder geval alle bijlages, etc. in opgeslagen worden, maar losse email berichten krijg ik niet gevonden, en ook als ik die map kopieer naar hetzelfde pad op de laptop, dan krijg ik niet mijn emails terug.

Iemand een idee hoe ik dat op kan lossen?
Ik heb het idee dat het met "identiteiten" van incredimail (die je blijkbaar kunt instellen) te maken heeft, maar hij geeft geen identiteiten van mijn oude pc weer, ondanks dat de files wel in die map staan.

Ik heb de nieuwste versie van incredimail (XE) en werk met windows Vista.
Er is me op een ander forum al incrediconvert aangeraden, maar die werkt niet met de nieuwste incredimail versie en ook niet met Vista, dus daar heb niets aan.

Het gaat me nu dus niet om het terughalen van de back up, die heb ik al... het gaat me om het terughalen van de mails die ik tijdens mijn reis in de VS heb ontvangen, waar ik dus nog géén back up van heb.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor het "enthousiasme" ... :N
Gelukkig heb ik inmiddels zelf een oplossing kunnen vinden. *O*

• Blacksnak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 16:19:
De fabrikant van mijn pc (ik zal geen namen noemen..) ...

...Dell levert binnenkort
8)7
Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 11:00:
Bedankt voor het "enthousiasme" ... :N
Gelukkig heb ik inmiddels zelf een oplossing kunnen vinden. *O*
Graag gedaan. GoT is geen helpdesk weet je!

Trouwens, als je dan toch de moeite doet om te melden dat je een oplossing hebt. Post die dan er ook even bij, heeft misschien ooit nog iemand iets aan deze topic!