Zoals ik al zei komt het beeld binne via VGA en het geluid via audio-in (2xcinch, rode en witte)
Van AV-kanalen is er op de tv geen spraken, ik druk gewoon op de knop "input" en dan krijg ik een overzicht van alle inputmogelijkheden (hdmi, PC (vga dus), scart..) en daar kies ik dan voor PC.
De Tv die ik heb is HANNspree xv32
Bildgröße: 32"
Sichtbare Bilddiagonale: 81.28cm
HDTV: HD READY
max. kHz: 60
Betrachtungswinkel° (hor/ver): 176/176
Tuner: Analog
Helligkeit: 500cd/m²
Kontrastverhältnis: 1200:1
Reaktionszeit (ms): 8
max. darstellbare Farben: 16.7 Mio.
max. Auflösung: 1366 x 768
Anschlüsse: 15pol. D-Sub, 2x Scart, S-Video, Komponenteneingang, 2x HDMI mit HDCP, PC Audio, Antenne
Stromverbrauch: 200 Watt (Betrieb), <1 Watt (Standby)
Farbe: schwarz
Maße (BxHxT): 808mm x 646mm x 210mm
Gewicht: 21.8kg
Zubehör: Anleitung, Fernbedienung, Batterien, Kabel
Besonderheiten: integrierte Lautsprecher, Videotext, Powerful Scaling, De-interlace Image Enhancement, Zooming Engine
En die heeft ook die PC-audio-ingang maar ik heb een kabel met aan één kant mini-jack en aan de andere kant 2xtulp.
Op de site van Apple staat:
Geluid
De Mac mini is, met de juiste kabel, eenvoudig aan te sluiten op de meeste stereo-installaties.
Je hebt een optische kabel met een ministekker nodig voor het aansluiten van de meeste A/V-ontvangers en audiosystemen met 5.1 surround sound. Voor sommige ontvangers heb je misschien een mini-plug-naar-Toslink-adapter nodig, zoals de Belkin PureAV digitale optische kabel met mini-Toslink-adapter.
Via de analoge uitgang kun je de Mac mini op de meeste tv's, audio-ontvangers en luidsprekers aansluiten. Hiervoor heb je mogelijk nog een mini-plug-naar-stereo RCA-adapter nodig, zoals de Monster mini-naar-RCA-audiokabel (links/rechts).
Die laatste kabel gebruik ik dus, maar zonder enig succes..