[Vista Wireless] Network Bridge Werkt Half

Pagina: 1
Acties:

• Instatic
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-01 13:02

Instatic

To Be Or Not To Be

Topicstarter
Hoi ben net overgestapt naar vista en ik wist dat ik dit niet meer aan de praat zou krijgen ;p,

ik wil mijn internet delen met een aantal andere computers hier in huis door middel van een bridge.

1 computer is aangesloten op de server via een normale netwerkkaart.

alle andere computers moeten via mijn ingebouwde wireless accespoint van asus verbinding kunnen krijgen.

de computer die gewoon via de normale netwerkkaart verbinding maakt werkt natuurlijk gewoon correct.

Wireless werkt het ook maar dan moet ik eerst de AP buiten de bridge halen en dan connecten met 1 computer en dan weer terug in de bridge zetten. dan werkt het wel. Maar als ik dan reboot en de verbinding natuurlijk verbroken wordt, en ik probeer weer te connecten krijgt de pc geen ip. en staat er in de omschrijving van de AP not/connected . (haal ik hem dan weer uit de bridge en connect en zet hem dan weer terug dan werktt het weer)

weet iemand hier een oplossing voor onder xp werkt het wel gewoon :(?

That Is The Question

• Instatic

Instatic

To Be Or Not To Be

Topicstarter
ik mag kickeuh :D

That Is The Question

• Instatic

Instatic

To Be Or Not To Be

Topicstarter
kick :^)

That Is The Question

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Misschien krijg je meer reacties als je ook nog de specs de netwerkkaarten te geven.
Verder is het ook de bedoeling dat blijkt dat je zelf ook gezocht hebt en dit zie ik niet in het verhaal staan. Zoek eens op GOT/Google (bijvoorbeeld op 'Vista bridge <typenummer accespoint>'). Misschien is het wel gewoon een bug van Vista, probeer dit ook even na te zoeken ('Vista bridge ip' of iets dergelijks)

☻/
/▌
/ \