Toon posts:

Vraag en Aanbod Futurerequest

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Omdat ik redelijk vaak zit te kijken bij vraag en aanbod zou ik graag een mogelijkheid tot uitzetten van reacties zien op advertenties of het (laten) verwijderen van reacties zonder inhoud/flames in advertenties van medetweakers.

Dit omdat het me werkelijk vreselijk irriteert dat mensen reacties geven die ongefundeert/ongegrond zijn en dus de aanbieder zich moet gaan verdedigen tegen 'domme' uitspraken.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:37

crisp

Devver

Pixelated

Geen forum-bug, dus --> Pricewatch

Verder 'moet' je je niet verdedigen hoor; op deze manier lijkt het er op dat je om deze feature vraagt enkel om niet het gevoel te hebben dat je je 'moet' verdedigen - immers het verbergen van reakties wil nog niet zeggen dat die reakties er niet zijn...

Intentionally left blank

Verwijderd

Topicstarter
Dat klopt wat je zegt dat wil inderdaad niet zeggen dat die reacties er niet zijn maar zorgt er wel voor dat flamende reacties en zinloze uitspraken bij een advertentie niet aanwezig hoeven te zijn waardoor de ad 9 van de 10 keer herplaatst word... en dus hou je vraag en aanbod ook schoner

Discussieren kan dan weer fijn in het forum waarvoor het ook eigenlijk bedoeld is.

Verwijderd

Rechts naast iedere advertentie is een mogelijkheid iets aan te dragen in het meldpunt (belletje). Via dat meldpunt kan je ook aangeven dat de reacties tegen de policy ingaan.

Er komen echter maar mondjesmaat dergelijke meldingen binnen: Mensen kiezen er blijkbaar liever voor de discussie aan te gaan dan het meldpunt te gebruiken. Het lijkt me geen goed plan om bezoekers zelf in staat te stellen reacties te verwijderen.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:21

JvS

Ik heb hem zelf ook

Hier wil ik toch graag op inhaken. Ik wilde namelijk net precies ditzelfde verzoek doen. Ik wil gewoon zelf kunnen kiezen of mensen op mijn advertentie kunnen reageren of niet.

Ik kijk zelf niet elke dag naar de advertentie, ik krijg geen mailtje of notificatie als er een reactie is. Ik schrok ook toen ik na een week ineens 6 reacties op mijn advertentie zag.

Ik zou mezelf als 'redelijk bekend' met de site noemen, maar ook bij mij komt het niet in me op om een alarmbelletje te gaan gebruiken of om een mod in te schakelen. Dat zou ik dus zeker niet als maatstaf gebruiken om te bepalen of mensen er last van hebben.

Vooropgesteld: ik vind het prima dat er gereageerd kan worden op advertenties, maar ik wil er ook voor kunnen kiezen om het uit te zetten. Waarom zou je niet zo'n functie willen introduceren?

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp