She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
alleen mis je mogeljik wat digitale ingangen.
Misschien zijn er mensen welke iets moois te koop weten te staan (misschien wel via marktplaats) / mijn een merk kunnen aanraden Mijn nieuwe speakers vragen nu echt om een versterker welke iets meer power kan leveren
She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
Quad is een prima merk, dus daar kun je lastig een buil aan vallen.
wat voor speakers heb je?
wat zijn je eisen?
Mijn budget is eigenlijk rond de 150 euro, dat is ook een van de redenen dat ik op marktplaats aan het kijken ben. Die QUAD gaat meer kosten ben ik bang, maar ben hier wel fan van. Vader van een vriend van me heeft deze thuis staan, en wat een prachtig geluid op een paar simpele speakers.
Over LUXMAN lees ik veel goeds, maar ik ben bang dat de L2 zoals ik boven gepost heb iets te weinig power heeft.. en deze apparaten zijn al aardig gedateerd, er zal in veel gevallen iets aan moeten gebeuren?
Eisen:
- goedkoop / dus 2e hands
- retro look
- betrouwbaar
- zuiver geluid
- voldoende power
Je zou ook eens kunnen kijken voor een Sansui C1000 voorversterker en de B3000 Eindversterker,
die zou je waarschijnlijk voor rond de 150 moeten kunnen krijgen.
Of een Marantz uit de PM serie, die geven zeker genoeg vermogen en de hogeren uit de serie zijn
ook dubbel mono opgebouwt.
/me heeft eindelijk ook een icoontje.. woef.. boeien..
Ik heb wat op marktplaats rondgekeken, Sansui C1000 / B3000 staan niet te koop.
Wat ik wel gevonden heb is de PM80 van Marantz, ga kijken of ik daar een bod op ga doen.
Verder heb ik een lopend bod op een Rotel RA840BX3
zie ook:
http://www.marktplaats.nl...my.php%3Ftype%3Dbids_favs
Voor het mooie bedrag van 175 euro een prachtige QUAD 303/33 op de kop weten te tikken. Deze week alle aansluitingen goed gemaakt en nog aan het rondkijken voor een leuke platenspeler.
Ben nu heerlijk naar een CD van Ayreon aan het luisteren, en ik moet zeggen dat het prachtig klinkt (voor dat geld...). En persoonlijk ben ik verliefd op de looks van het apparaat
post hem hier eens in het vintage audio topic svp.
Verwijderd
Heb ook nog de Quad 33 in bezit gehad met de 405. Mooi geluid, apart design. Wat ik wel jammer vond waren die vervelende, storingsgevoelige DIN-ingangenparadoXical schreef op maandag 24 september 2007 @ 21:09:
Ik moet toch even een post maken.
Voor het mooie bedrag van 175 euro een prachtige QUAD 303/33 op de kop weten te tikken. Deze week alle aansluitingen goed gemaakt en nog aan het rondkijken voor een leuke platenspeler.
Ben nu heerlijk naar een CD van Ayreon aan het luisteren, en ik moet zeggen dat het prachtig klinkt (voor dat geld...). En persoonlijk ben ik verliefd op de looks van het apparaat