Ik heb een formulier gemaakt met een formcheck die nu prima werkt.
Ik ben nu alleen een manier aan het bedenken om dir waarden van die fomulier te verzenden naar een andere pagina en deze hier te printen. dit alles na de formcheck.
Ik heb dus een:
Wat ik nu doe is echte vreselijk dirty namelijk, ik zal het uitleggen.
Ik neem de form en hide het volgende
<form name="stuur" method="POST" action="" accept-charset="UTF-8">
En pas dit aan naar:
<body onload="document.stuur.submit()">
<form name="stuur" method="POST" action="volgende/" accept-charset="UTF-8">
Hierdoor wordt hetzelfde formulier nogmaals verzonden aangezien ik de values er in ophaal als iemand een fout zou maken en niet alles opnieuw in hoeft te vullen, ik hergebruik dit dus.
Dit is alleen geen nette oplossing. Ik wil dit dus in een array zetten en versturen naar de volgende pagina.
Ik krijg hier dan geen problemen met lege variabelen ? Deze zitten namelijk altijd in het fomuier en met een if() in de volgende pagina display ik de content aan de hand van wat er aan variabele beschikbaar is.
Ik ben nu alleen een manier aan het bedenken om dir waarden van die fomulier te verzenden naar een andere pagina en deze hier te printen. dit alles na de formcheck.
Ik heb dus een:
PHP:
1
2
3
4
| f($error=='') { Doe iets om de data door te sturen in een araay naar de volgende pagina. } |
Wat ik nu doe is echte vreselijk dirty namelijk, ik zal het uitleggen.
Ik neem de form en hide het volgende
<form name="stuur" method="POST" action="" accept-charset="UTF-8">
En pas dit aan naar:
<body onload="document.stuur.submit()">
<form name="stuur" method="POST" action="volgende/" accept-charset="UTF-8">
Hierdoor wordt hetzelfde formulier nogmaals verzonden aangezien ik de values er in ophaal als iemand een fout zou maken en niet alles opnieuw in hoeft te vullen, ik hergebruik dit dus.
Dit is alleen geen nette oplossing. Ik wil dit dus in een array zetten en versturen naar de volgende pagina.
Ik krijg hier dan geen problemen met lege variabelen ? Deze zitten namelijk altijd in het fomuier en met een if() in de volgende pagina display ik de content aan de hand van wat er aan variabele beschikbaar is.