Aangezien het geheugen in vista bij verschillende games/ applicaties regelmatig oploopt naar 99% (2GB TWIN2X2048-6400PRO Corsair) wil ik graag uitbreiden naar 3 of 4 GB intern geheugen. Nu is mijn huidige geheugen van Corsair zwaar overklokbaar maar nog erg duur (€230,-) per setje van 2GB. terwijl normaal geheugen van Corsair (TWIN2X2048-6400) ongeveer €110,- kost. Nu vind ik op dit moment een investering van €230,- eigenlijk nog wat te hoog en denk ik erover om te gaan van het staandaard geheugen van Corsair.
Wat betekend dit voor mijn configuratie zoals die nu is, doe ik het systeem te kort als ik nu ga voor standaar geheugen en betekend dit dat ik het systeem in de toekomst niet fatsoenlijk meer kan overklokken?
Of het het uitbreiden van het interne geheugen nog niet zoveel zin op dit moment?
Graag jullie mening!
Wat betekend dit voor mijn configuratie zoals die nu is, doe ik het systeem te kort als ik nu ga voor standaar geheugen en betekend dit dat ik het systeem in de toekomst niet fatsoenlijk meer kan overklokken?
Of het het uitbreiden van het interne geheugen nog niet zoveel zin op dit moment?
Graag jullie mening!