offtopic:
Wist niet zo goed of dit naar EL moest of naar Stuffis, toch maar even hier gezet.
Wist niet zo goed of dit naar EL moest of naar Stuffis, toch maar even hier gezet.
Net ingetrokken in mn nieuwe appartementje en gisteren wilden we de lakens wassen. Geen probleem tot het moment dat we ze in de droger (Zanussi) wilden gooien.. Droger aan en pats-boem aardlekschakelaar eruit.
In mijn vorige huis heeft de droger altijd goed gewerkt, maar had ik geen aardlekschakelaars.
De groepen zijn zo verdeeld dat sommige groepen samen op 1 aardlekschakelaar zitten. Er zijn in totaal 2 aardlekschakelaars. Ik heb geprobeerd met een verlengsnoer de droger op de andere aardlekschakelaar te zetten, maar deze vliegt er ook uit.
Omdat we toch moesten slapen heb ik maar iets stouts gedaan uiteindelijk : de aarde losgemaakt in 1 van de stekkers van het verlengsnoer. Zo kon ik toch weer drogen, maar netjes is het natuurlijk niet. De wasmachine heeft trouwens geen problemen met de aardlekschakelaar.
Heeft iemand een idee waar ik naar kan kijken? Ik wil het liefste de aarde gewoon weer aangesloten hebben!!
/me heeft eindelijk ook een icoontje.. woef.. boeien..