They made me do it.
Is Camel+ een kameel met ingebouwde Canal+ decoder??????
An 11 is a 10 that swallows
Canal plus kijken op je tv-kaart is gewoon helemaal klote en zonder geluid, en heel erg illegaal.
Dit soort vragen kan je beter niet hier op tweakers vragen.
Dit soort vragen kan je beter niet hier op tweakers vragen.
Verwijderd
Tuurlijk kun je wel dit soort vragen hier stellen.
DivX is nog illigaler met alle kraak programma's die daarbij horen, en toch worden die hier gesteld
DivX is nog illigaler met alle kraak programma's die daarbij horen, en toch worden die hier gesteld
Ik zoek er nog wel eentje met geluid
(decoden is grijs, ze zijn er niet blij mee, maar ze zenden het gecoded uit en daar zijn geen wetten over)
(decoden is grijs, ze zijn er niet blij mee, maar ze zenden het gecoded uit en daar zijn geen wetten over)
Laatste wat ik er van gehoord heb is dat ze er mee bezig zijn, maar ik ben ze nog niet tegengekomen.(decoders met geluid)
Maar een satellietschotel met een programmeerbaar kaartje gaat 100x beter.
Als ik zoveel geld had zou ik er wel een beamer voor kopenOp vrijdag 09 februari 2001 21:32 schreef MaxDamage het volgende:
Laatste wat ik er van gehoord heb is dat ze er mee bezig zijn, maar ik ben ze nog niet tegengekomen.(decoders met geluid)
Ik had mijn Win-TV Go destijds voor 150 piek ofzo... Maar die zijn blijkbaar duurder geworden ofzo...
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
Ik heb een Flyvideo '98 gehaald op de HCC voor f75,- met afstandsbediening/radio enz
Pagina: 1
, of zie ik dat nou verkeerd?